Gå till innehåll

Störande kompis i chatten


Jinkan

Recommended Posts

Tja lirade en heads up sitngo på martinspoker när en observer började skriva i chatten precis vad den jag mötte hade. Jag blev lite irriterad på detta men orkade inte bry mig för de kanske lägger av. Detta fortsatte dock och till slut bestämde jag mig för att skriva till supporten om det hela skrev även detta i chatten.

Har ni varit med om något sådant här?

Och gjorde jag rätt som anmälde dem till supporten?

 

 

Vann iaf matchen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja lirade en heads up sitngo på martinspoker när en observer började skriva i chatten precis vad den jag mötte hade. Jag blev lite irriterad på detta men orkade inte bry mig för de kanske lägger av. Detta fortsatte dock och till slut bestämde jag mig för att skriva till supporten om det hela skrev även detta i chatten.

Har ni varit med om något sådant här?

Och gjorde jag rätt som anmälde dem till supporten?

 

 

Vann iaf matchen :lol:

 

 

OM man inte vinner matchen när man "ser" den andres hålkort så bör man sluta spela illa kvickt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja lirade en heads up sitngo på martinspoker när en observer började skriva i chatten precis vad den jag mötte hade. Jag blev lite irriterad på detta men orkade inte bry mig för de kanske lägger av. Detta fortsatte dock och till slut bestämde jag mig för att skriva till supporten om det hela skrev även detta i chatten.

Har ni varit med om något sådant här?

Och gjorde jag rätt som anmälde dem till supporten?

 

 

Vann iaf matchen :lol:

 

Det skadar ju aldrig att kontakta supporten. Dom kanske gör så här ofta och det är ju inte speciellt snyggt. Tröttnar man kan man ju alltid stänga av chaten, dock vet jag inte hur det fungerar på Martinspoker men det borde ju gå.

 

Har självt anmält några nötter till supporten, men det handlar oftast om folk som beter sig som svin och förstör stämningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att stänga av chaten över huvud taget på den klient du spelar på. Jag har fått göra det eftesom jag använder PokerOffice på Party-nätverket och jag kan säga att det är UNDERBART att slippa höra allt gnäll och alla idioter som tycker att man drog ut på dom när dom är för weak-tighta egentligen.

 

Så nu spelar jag lyckligt ovetande, i tron om att alla älskar mig... :heart::heart::heart::heart::heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att stänga av chaten över huvud taget på den klient du spelar på. Jag har fått göra det eftesom jag använder PokerOffice på Party-nätverket och jag kan säga att det är UNDERBART att slippa höra allt gnäll och alla idioter som tycker att man drog ut på dom när dom är för weak-tighta egentligen.

 

Så nu spelar jag lyckligt ovetande, i tron om att alla älskar mig... :heart::heart::heart::heart::heart:

 

Samma här, kör "No player chat".

Men jag kan tipsa om att all chat ändå skrivs ut i hand-historiken som du har lagrad på datorn . Där kan man hitta roliga saker...folk som blir irriterade över att man inte svarar eller börjar fundera över om man är en bot :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte vad det spelar för roll vad som skrivs i chatten? Den hör väl inte till själva spelet? Sen är det ju en annan sak om det blir direkta hot eller hets mot folkgrupp och såna saker. Men vanligt skitsnack och provokationer spelar väl ingen roll?

 

Och som några sagt, på många sidor kan man ju stänga av chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och som några sagt, på många sidor kan man ju stänga av chatten.

 

japp, eller skita i o läsa.... men hoppas att många av er inte gör det, för det är nämligen ett väääldigt bra tilt-vapen att ta till när man losat ett par händer och vill vända på det igen ;) för att få FI ur balans.. (när inget annat funkar ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...