nippe Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Satt och lirade sitt and go på bestpoker igår kväll. Spelade på två bord, var jag och 2 spelare till på vardera borden så jag hade redan säkrat någon vinst. Plötsligt så hänger sig hela deras client och jag kan inte göra något. tar några sekunder sen ser jag att jag plötsligt gått all in på ena bordet utan att jag ens valt ngt så låser sig klienten igen. Min internet connection var det inge fel på då jag surfade andra siter och var dessutom inne på deras egna site bestpoker.com och den funkade. Skriver ett mail till dom och dom svarar bara måste vara fel på internet hos dig eller fel med java clienten. Konstigt bara att jag kunde komma åt deras website samtidigt. och java clienten e ju deras problem inte mitt. Hur man kan svara så känns ju absurt med tanke på att jag i detta fall förlorade pengar pga av deras egna fel och jag kunde nå deras site och massa andra siter plus jag kunde ta emot mail och allt. Någon annan som råkat ut för liknande ? Vad göra ? Om inte bestpoker är beredd och ta något ansvar för sådanna saker så vill jag råda alla att avstå från deras site. Sjukt dåligt agerande från deras sida. * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Det här lär inte vara BestPokerspecifikt, utan hela B2B i så fall...Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 gdaily, du har rätt, självfallet Nippe, maila support så besvarar dom dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Byter rubrik då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nippe Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 gdaily, du har rätt, självfallet Nippe, maila support så besvarar dom dig Om du läser mitt inlägg lite mer noga så ser du att jag redan gjort detta skriver även vad jag fått för svar. Hur ser ni på bestpoker på sådanna saker ? Att säga att det rör b2b nätverk är väl korrekt men det hände när jag spelade hos er dvs bestpoker. Så det du menar är att det är b2b fel och inte erat fel vilket innebär att ni inte behöver ta något ansvar för vad som händer med eran client eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 gdaily, du har rätt, självfallet Nippe, maila support så besvarar dom dig Om du läser mitt inlägg lite mer noga så ser du att jag redan gjort detta skriver även vad jag fått för svar. Hur ser ni på bestpoker på sådanna saker ? Att säga att det rör b2b nätverk är väl korrekt men det hände när jag spelade hos er dvs bestpoker. Så det du menar är att det är b2b fel och inte erat fel vilket innebär att ni inte behöver ta något ansvar för vad som händer med eran client eller ? Welcome to reality. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 gdaily, du har rätt, självfallet Nippe, maila support så besvarar dom dig Om du läser mitt inlägg lite mer noga så ser du att jag redan gjort detta skriver även vad jag fått för svar. Hur ser ni på bestpoker på sådanna saker ? Att säga att det rör b2b nätverk är väl korrekt men det hände när jag spelade hos er dvs bestpoker. Så det du menar är att det är b2b fel och inte erat fel vilket innebär att ni inte behöver ta något ansvar för vad som händer med eran client eller ? Welcome to reality. Welcome to B2B, är ju inte helt fel heller! På supporten har det nog bara skett ett misstag. De lilla jag haft med dem att göra har de skött riktigt bra. //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Borde dom inte bara plocka fram händerna + stack i dessa sittochgå för nippe? Om han var chippie och sedan försvann så måste det kunna utgå en kompensation? Svårare än så är det ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takigawa Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Satt och lirade sitt and go på bestpoker igår kväll. Spelade på två bord, var jag och 2 spelare till på vardera borden så jag hade redan säkrat någon vinst. Plötsligt så hänger sig hela deras client ...[/i] Att B2B laggar och krånglar är tyvärr något som många av oss på forumet mer eller mindre räknar med, något man verkligen inte borde behöva göra för en tjänst som man betalar så mycket för. Om du nu var trea när B2B brakade (som du skriver) så borde ju åtminstone du fått tredjepriset i de båda SnG som du spelade. Dom får man ju även om man "sitter ut" med tre spelare kvar. Kolla dina pokertransaktioner... Hoppas det fixar sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Har du bredbandsbolaget så är det förmodligen den som krånglar. Tråd om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nippe Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2006 Har du bredbandsbolaget så är det förmodligen den som krånglar. Tråd om det har inte bredbandsbolaget utan kör med glocalnet. har nu pratat med support flera gånger och mailat en massa logg filer osv. dom hävdar iallefall att felet ligger hos mig. min fråga är då. så kan det väl inte vara om jag kunde logga in på min cashier samtidigt som deras client var död? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Tror att BBB och Glocalnet är sak samma idag. Dvs de kör på Telenor's teknik. Snart även Vodafone, Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Har du bredbandsbolaget så är det förmodligen den som krånglar. Tråd om det har inte bredbandsbolaget utan kör med glocalnet. har nu pratat med support flera gånger och mailat en massa logg filer osv. dom hävdar iallefall att felet ligger hos mig. min fråga är då. så kan det väl inte vara om jag kunde logga in på min cashier samtidigt som deras client var död? nae låter väldigt konstigt.. men vaffan vad ska man göra.. ord mot ord där dom är domare =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nonzenz Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Har du bredbandsbolaget så är det förmodligen den som krånglar. Tråd om det har inte bredbandsbolaget utan kör med glocalnet. har nu pratat med support flera gånger och mailat en massa logg filer osv. dom hävdar iallefall att felet ligger hos mig. min fråga är då. så kan det väl inte vara om jag kunde logga in på min cashier samtidigt som deras client var död? nae låter väldigt konstigt.. men vaffan vad ska man göra.. ord mot ord där dom är domare =) Även om du kan bevisa att felet ligger hos ISP'n finns det ingen möjlighet att få ersättning med de avtal du tecknar. Fast i det här fallet låter det ju inte som ett sånt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.