Gå till innehåll

Funderar på ny last


DanLar75

Recommended Posts

Hej DanLar.

Jag har funderat en del på ditt nick, eftersom jag har en lärare (universitetet) som heter Dan Larhammar. Heter du något liknande?

 

Haha, Dan Larhammar lär det INTE vara. Den snubben är ju ca 55 år och professor. Han lägger nog mer tid på sin forskning än på poker om man säger så... :)

 

Jag skulle gissa på att DanLar75 heter Daniel Larsson och är född 1975.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

OT: "heter du något liknande", vill du inte veta om det är han :P?

Svar:

Haha, Dan Larhammar lär det INTE vara. Den snubben är ju ca 55 år och professor. Han lägger nog mer tid på sin forskning än på poker om man säger så... Smile

Jo det har du rätt i, Ving. Men man kan ju inte låta bli att undra när man läser det nicket. :) Det kanske är Dan Larhammars son som heter Dan Larhammar junior eller Dan Larhammar den andre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT: "heter du något liknande", vill du inte veta om det är han :P?

Svar:

Haha, Dan Larhammar lär det INTE vara. Den snubben är ju ca 55 år och professor. Han lägger nog mer tid på sin forskning än på poker om man säger så... Smile

Jo det har du rätt i, Ving. Men man kan ju inte låta bli att undra när man läser det nicket. :) Det kanske är Dan Larhammars son som heter Dan Larhammar junior eller Dan Larhammar den andre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...