Karashar Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 152 Antal Platser Betalda : 18 Inköp : $55+5 Placering : 1a Pris : 2280$ Site : Pokerstars Ett tag sen sist man vann en slant på turneringshållet så denna vär otroligt skön att skriva in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 508 Antal Platser Betalda : 60 Inköp : $33+3 rebuys 35k gd Placering : 1a Pris : 13012$ Site : Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 508 Antal Platser Betalda : 60 Inköp : $33+3 rebuys 35k gd Placering : 1a Pris : 13012$ Site : Party Stort grattis LAB! Måste kännas sjukt skönt! Saknar din dagbok btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 508 Antal Platser Betalda : 60 Inköp : $33+3 rebuys 35k gd Placering : 1a Pris : 13012$ Site : Party Stort grattis LAB! Måste kännas sjukt skönt! Saknar din dagbok btw! Tackar, Dagboken är nerlagd..för slö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Min första bra MTT vinst Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 205 Antal Platser Betalda : 30 Inköp : £2 + 0,25 Placering : 2a Pris : £73 Site : Inter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 251 Antal Platser Betalda : 30 Inköp : $30+3 Placering : 1a Pris : $2200 Site : Sportingbet Fan va skönt! Var helt kall första 2 timmarna, mot slutet började korten komma och hade inte över average innan det var 6-7st kvar på finalbordet men jag spela helt perfekt så det var jävligt skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 110 Antal Platser Betalda : 16 Inköp : $109 Placering : 1a Pris : $3080 Site : Party Så sköööönt! När vi kom fram till heads up så hade jag ca 70K mot fi's ca 220K. Sakta men säkert skalar jag av honom och plockar hem segern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLTH Antal Spelare : 654 Antal Platser Betalda : 80 Inköp : 20+2:- Placering : 1a Pris : 3270:- Site : Svenska spel Andra stora vinsten på SS! Iaf för mig och detta va den största i min "karriär". spelade stabilt hela turneringen! Vid finalbordets början hade jag dock minst men KK och dubbling och handen efter va QQ och dubbling så låg jag 3:a och började klättra! Med 4 kvar så hade jag över 300K mer än 2:an! HU gick riktigt fort att klara av! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vilket spel: NLT Antal spelare: 265 Inköp: $25+$2 Prisspott: $6625 Platser betalda: 30 Placering: 2 Pris: $1185 Site: Prima Hade grymt kortsnitt hela kvällen och när jag var underdog satt klonkarna som de skulle. Var chippo under hela finalbordet fram till HU då det var jämnt skägg. Ett par händer in på HU händer något som inte får hända. Jag sitter på knappen med KK, höjer upp 3ggr bb, fi återhöjer rejält. Jag ska precis trycka all in när allt blir svart. Strömavbrott, TILT. När jag kommer tillbaka har han knaprat i sig nästan hela min stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vilket spel: NLT Antal spelare: 54 Inköp: $100 + Någonting Prisspott: $5400 Platser betalda: 9 eller 10 Placering: 54 Pris: $0 Site: Tain 2:a handen, sitter UTG+2 och plockar upp AA, wöw tänkte jag! UTG+1 höjer till 80 (10/20 Mörkar med 2000 i stack) och jag återhöjer till 250. Alla andra foldar. Kxx kommer på flopp. Ett färgdrag. Fi höjer runt 500 och jag ställer in resten (ca 1750) och Fi synar. Visar KT!!! Turn: Blank River: T!!!! Hur kan kan man höja med KT (självklart Offsuit) UTG+1 på ett 10-mannabord och klonka Rivern? MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vilket spel: NLTAntal spelare: 54 Inköp: $100 + Någonting Prisspott: $5400 Platser betalda: 9 eller 10 Placering: 54 Pris: $0 Site: Tain 2:a handen, sitter UTG+2 och plockar upp AA, wöw tänkte jag! UTG+1 höjer till 80 (10/20 Mörkar med 2000 i stack) och jag återhöjer till 250. Alla andra foldar. Kxx kommer på flopp. Ett färgdrag. Fi höjer runt 500 och jag ställer in resten (ca 1750) och Fi synar. Visar KT!!! Turn: Blank River: T!!!! Hur kan kan man höja med KT (självklart Offsuit) UTG+1 på ett 10-mannabord och klonka Rivern? MVH //KF Allt om Turneringsresultat ITM heter tråden. Finns en speciell tråd för badbeatgnäll, använd den istället för att gnälla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vilket spel: NLTText! Allt om Turneringsresultat ITM heter tråden. Finns en speciell tråd för badbeatgnäll, använd den istället för att gnälla här. ITM! Hur kunde jag missa det egentligen? Nu ska jag gnälla lite i Bad Beaten! Tack Ekenstar! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vilket spel: NLTText! Allt om Turneringsresultat ITM heter tråden. Finns en speciell tråd för badbeatgnäll, använd den istället för att gnälla här. ITM! Hur kunde jag missa det egentligen? Nu ska jag gnälla lite i Bad Beaten! Tack Ekenstar! MVH //KF Det ställs inte stora krav för att bli moderater Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vilket spel: NLTText! Allt om Turneringsresultat ITM heter tråden. Finns en speciell tråd för badbeatgnäll, använd den istället för att gnälla här. ITM! Hur kunde jag missa det egentligen? Nu ska jag gnälla lite i Bad Beaten! Tack Ekenstar! MVH //KF Det ställs inte stora krav för att bli moderater "Söker dig med lite datorvana. Gärna läskunnighet men inget krav. Gediget intresse för mat är ett absolut krav! //Qos" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 "Söker dig med lite datorvana. Gärna läskunnighet men inget krav. Gediget intresse för mat är ett absolut krav! //Qos" Självdistans da nutz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fishmonger Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 Såg att du låste min euforiska känslotråd Kfluffie så jag postar turneringsresultatet här istället! Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 250 Antal Platser Betalda : 30 Inköp : 6$+5$Addon Placering : 1 Pris : ~1300$ Turneringen tog rätt lång tid, ca 5h. När det väl var dags för finalbord kändes det som om jag körde över motståndet och väl HU var det inget snack om saken. Det var så skönt!!! När jag blir lite stressad och upprymd över någonting så brukar jag gå omkring i lägenheten fort. 41.5m2 blev helt plöstligt ett motionsspår! Det fina med vinsten tyckte jag var det jag fick tillbaka motsvarande det jag lagt in... 11$ för 1300$ känns ju riktigt fint! Tack för mig! (om du ser det här fluffie så kan du ta bort ursprungstråden om du vill) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pendse Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 250 Antal Platser Betalda : 30 Inköp : $11 Prispott: $2500 Placering : 1 Pris : $675 Site: Party Min första online MTT vinst! Känns sjukt gött, speciellt eftersom cg gick dåligt idag. Nyckelhanden är när vi är 6 kvar. Jag ligger 5a, plockar upp på knappen. En kille höjer och jag synar. Floppen kommer Höjaren går all in. Jag synar. Turn kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLHE Turbo Antal Spelare : 400 Antal Platser Betalda : 40 Inköp : $5+0.50 Prispott: $2000 Placering : 1 Pris : $500 Site: Bet 24/ongame Äntligen tog jag mig då lite tid och spela en turnering, valde en billig turbo. Brukade nästan enbart spela turneringar innan, men har switchat över till bara cashgames. Men efter 5000000 utdragningar kände jag att det var dax för en liten turnering. Spelade lungt o försiktigt hela turneringen igenom. Jag borde byta tillbaka till turneringar istället för cash, pga mitt dåliga moneymangement Drog igång en 10 +1 turnering oxå, kommit en bit påvägen, får se om det blir nån ITM där, isf återkommer jag Edit: kom på 24 plats av 249 pers.. 4 platser ifrån ITM.. suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 932 Antal Platser Betalda : 100 Inköp : $100+9 Prispott: $93000 Placering :deal med 5 kvar Pris : $7000 Åkte 9.a i en annan 109$ freez oxå med JJ vs AK+AK all in på låg flop....river A i monsterpott för dubbel chiplead. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 2425 Antal Platser Betalda : 330 Inköp : $ 530 Placering : 4 Pris : $63 600 FAN VA SKÖNT! Haft alldeles för mycket bubblor senaste tiden men nu gick det lite bättre. Första gången man lirar den här turneringen och det är knappast sista. Ruskigt nöjd med mitt spel genom hela turneringen, blev kanske lite passiv mot slutet men men.. Låg topp tio nästan hela vägen från 900 och ner till finalbordet. Ska bli skönt med lite sömn nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 2425 Antal Platser Betalda : 330 Inköp : $ 530 Placering : 4 Pris : $63 600 FAN VA SKÖNT! Haft alldeles för mycket bubblor senaste tiden men nu gick det lite bättre. Första gången man lirar den här turneringen och det är knappast sista. Ruskigt nöjd med mitt spel genom hela turneringen, blev kanske lite passiv mot slutet men men.. Låg topp tio nästan hela vägen från 900 och ner till finalbordet. Ska bli skönt med lite sömn nu! RIKTIGT stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bismarc Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Då var det nästan dags igen Vilket Spel NLT Sida: Willhill/Crypto Antal spelar : 420 eller så Antal platser betalda 50 Inköp 110+10£ Placering: 3:a Pris: 4000£ Den 7 augusti vann ju denna turnering. Så inte illa med 2st topp 3 platser inom en månad. Lär nog aldrig hända mig igen så lika gärna vara glad medan man lyckades... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 2425 Antal Platser Betalda : 330 Inköp : $ 530 Placering : 4 Pris : $63 600 FAN VA SKÖNT! Haft alldeles för mycket bubblor senaste tiden men nu gick det lite bättre. Första gången man lirar den här turneringen och det är knappast sista. Ruskigt nöjd med mitt spel genom hela turneringen, blev kanske lite passiv mot slutet men men.. Låg topp tio nästan hela vägen från 900 och ner till finalbordet. Ska bli skönt med lite sömn nu! Grattis! Vilken sajt var den på? Pokerstars eller Party eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 2425 Antal Platser Betalda : 330 Inköp : $ 530 Placering : 4 Pris : $63 600 FAN VA SKÖNT! Haft alldeles för mycket bubblor senaste tiden men nu gick det lite bättre. Första gången man lirar den här turneringen och det är knappast sista. Ruskigt nöjd med mitt spel genom hela turneringen, blev kanske lite passiv mot slutet men men.. Låg topp tio nästan hela vägen från 900 och ner till finalbordet. Ska bli skönt med lite sömn nu! Grattis! Vilken sajt var den på? Pokerstars eller Party eller? Stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Vilket Spel NLT Sida: Prima Antal spelar : 280 Antal platser betalda 30 Inköp $2+0.25 Placering: 1:a Pris: $187 Skönt, min andra tourvinst denna månad. Br:n klarar dock inte mer än dessa låga inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts