Hakflem Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : 338 Antal Platser Betalda : 40 Inköp : 50 + 5$ Placering : 1 Pris : 4225$ Site : Party Poker Vi försökte deala med 4 kvar, men chipleadern gick bara med på en deal om han fick hela förstapriset! Så jag slog mig fram till HU där jag började med 40% chips och han fortsatte att togvägra en deal. Så jag körde över honom totalt istället. Grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Vi försökte deala med 4 kvar, men chipleadern gick bara med på en deal om han fick hela förstapriset! Det kallar jag hård förhandlare Kul att du vann btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Så jag körde över honom totalt istället. Grattis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Vi försökte deala med 4 kvar, men chipleadern gick bara med på en deal om han fick hela förstapriset! Haha så skönt.. kan se framför mig hur han var stöddig för han ledde. Men som man säger, snålheten bedrar visheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 grattis till vinsten, men hur är en syn med AKs en tomtesyn i det läget? ps. jag är ingen hejare på ironi om detta var det.ds Är det ens möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : 195 Antal Platser Betalda : 10 Inköp : $10+1 Placering : 2 Pris : $390 Site : Everestpoker. Spelade skitkasst HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : 108 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : $10+1 Placering : 2 Pris : $216 Site : Titan Poker (iPoker) Väl Heads up hade jag typ 15-20k och han 90k, jag klonka/bluffa upp mig till 50k, då han hade runt 55-60k, markerna gick fram och tillbaka. Men sen synar jag han när jag har en viss känsla att han har stege, men orka inte släppa topparet, hade sen 15k kvar. Får in pengarna med toppar mot öppetstegdrag, men han klonkar. Well well, de var rätt skön vinst:) Satte in 50$ där idag för att spela lite turneringar och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Vilket Spel : Amerikana Pot limit Antal Spelare : ~800 Antal Platser Betalda : 3(tror jag) Inköp : $0+0 Placering : 2 Pris : $4 Site : i4poker(b2b) Första gången jag lirar amerikana, tydligen va jag inte den enda som inte kunde reglerna, Ingen jättevinst men en ökning av mina bankrulle på den aktuella pokersajtens med enormt mycke procentuellt räknat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyFlöjt Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : 87 Antal Platser Betalda : 10 Inköp : $10+1 Placering : 1 Pris : $161 Site : Royal Vegas Poker Vilket Spel : PLT Antal Spelare : 28 Antal Platser Betalda : 3 Inköp : $25+2.5 Placering : 1 Pris : $350 Site : Royal Vegas Poker Spelat två turneringar med två dagars mellanrum. Spelar som en kung och är inne i ett riktigt flyt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
motalla Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Vilket Spel : NL Holdem Antal Spelare : 143 Antal Platser Betalda : 15 Inköp : 50kr+5kr Placering : 5 Pris : ~550kr Site : Svenska Spel Äntligen ett finalbord, gick in med medelstack och efter 1timmes korttorka så vände det och jag trippla. Jag surfade ett tag på en våg av framgång och bara njöt. Sedan ville inte mina A Q slå 9 10 och så var den sagan slut. Aja +500kr är inte fyskam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
il_genio Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Vilket Spel : NL Holdem Antal Spelare : 150 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : 30+3$ Placering : 1 Pris : 1050$ Site : Party Äntligen den första tureringssegern, börjde illa men fter några goa klonkar och en vunnen slantsingling vid bubblan så var jag med i topp. Heads-up varade endast i tre händer. Gött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuttinunnen Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Mitt första men förhoppningsvis inte sista inlägg i den här tråden. Vilket Spel : NL Holdem Antal Spelare : 55 Antal Platser Betalda : 10 Inköp : 250+25 FPP Placering : 2 Pris : 27.50$ Site : Expekt Inte särskilt svårt motstånd i dessa turneringar. Jag spelade i princip 3 händer innan jag var ITM, 2*QQ + 44. Jag var shortstackad på finalbordet, men hade rötan och lyckades komma HU mot en av de dåligaste spelarna. Tyvärr var han nog inte sämre än vad jag är i HU-spelet, något jag måste öva mer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : 158 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : 30+3 kr Placering : 1:a Pris : 1400 kr Site : SvenskaSpel Vilket Spel :fixed limit Antal Spelare : 158 Antal Platser Betalda : 7 Inköp : 20+3 kr Placering : 1:a Pris : 500 kr Site : SvenskaSpel Fin klonk idag 2 vinster av 3 åkte i en med QQ mot AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
motalla Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : 167 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : 20+2kr Placering : 3:a Pris : 367 kr Site : SvenskaSpel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT RebuyAntal Spelare : 158 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : $100 Placering : 1 Pris : $12,212 Site : Paradise Poker Mats hade du inte en liten större vinst i 1500$ NL WSOP nyligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT RebuyAntal Spelare : 158 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : $100 Placering : 1 Pris : $12,212 Site : Paradise Poker Mats hade du inte en liten större vinst i 1500$ NL WSOP nyligen? Mats? Förstår jag fel eller tror du Mats är Ramz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT RebuyAntal Spelare : 158 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : $100 Placering : 1 Pris : $12,212 Site : Paradise Poker Mats hade du inte en liten större vinst i 1500$ NL WSOP nyligen? RaMz är inte Mats Rahmn ifall det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Om jag inte minns fel så spelade Mats Rahm finalbordet i någon turre på Ramz konto nyligen. Kanske är det Bikern menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : ca 1800 Antal Platser Betalda : ca 160 Inköp : $5+.50 Placering : 1 Pris : $1,703 Site : PokerStars Hade inget att göra så jag bestämde mig för att slaska lite. Sluthanden med ca 26BB i effektivt stackdjup så sitter han på knappen och höjer 2.5BB till mig, synar med 65o, flopp 24Ar, jag checkar till honom och tomtebluffar hans bet på 2.5BB till 3 gånger betet, han synar. Turn 3, jag tomtecheckar och han överbetar all in 2 gånger potten, jag synar givetvis och han visar upp J5o. Väldans skön hålstegeklonk med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket Spel : NLT Antal Spelare : 48 Antal Platser Betalda : 5 Inköp : $10+1 Placering : 5 Pris : $120 Site : Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bismarc Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket spel NLT Antal spelare: 13 Antal platser betalda:3 Inköp 705$ + 45$ Placering 3:a Pris 1833$ Site : Betfair (LOQ weekly final) Köpte mig in turneringen o förmodade att de flesta andra kom via satelit så jag skulle ha bra chans o ta hem den, hade inget att göra en lördagskväll. Vet att det inte finns ngt tråkigare än badbeats Men med 3kvar plockar jag upp JJ i BB, spelare i position höjer BBx3, jag är minst vid bordet o den som höjer lite större än mig så ställer han all in, han synar o visar 88, efter flop o turn får han både steg o färgdrag så jag förstod jag var illa ute, men lika jobbigt ändå då river är hjärter A som ger han flush. Hade haft nästan chiplead o garanterad 2:a plats o runt 3k$. Svider lite, men nettot på drygt 1100$ får räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuttinunnen Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilket spel NLTAntal spelare: 13 Antal platser betalda:3 Inköp 705$ + 45$ Placering 3:a Pris 1833$ Site : Betfair (LOQ weekly final) Köpte mig in turneringen o förmodade att de flesta andra kom via satelit så jag skulle ha bra chans o ta hem den, hade inget att göra en lördagskväll. Vet att det inte finns ngt tråkigare än badbeats Men med 3kvar plockar jag upp JJ i BB, spelare i position höjer BBx3, jag är minst vid bordet o den som höjer lite större än mig så ställer han all in, han synar o visar 88, efter flop o turn får han både steg o färgdrag så jag förstod jag var illa ute, men lika jobbigt ändå då river är hjärter A som ger han flush. Hade haft nästan chiplead o garanterad 2:a plats o runt 3k$. Svider lite, men nettot på drygt 1100$ får räcka. Din rulle måste vara typ "proffsstor" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bismarc Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Jo jag spelar 2/5 2/4 3/6 o 5/10 NL cashgames, så rullen är stor. Jag är inte proffs, jobbar men spelar varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztranger Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Vilket Spel :NLT Scandinavian Masters Freeroll Antal Spelare : 2132 Antal Platser Betalda : 1 Inköp : freeroll Placering : 1a Pris : ~$6500 Site : PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Vilket Spel :THL NL Antal Spelare : 1220 Antal Platser Betalda : 135 Inköp :10$+rebuys Placering : 1a (deal hu) Pris : ~$8700 Vilket Spel :Thl NL Antal Spelare : ca 600 Antal Platser Betalda : 60 Inköp : 33+rebuys Placering : 8 Pris : ~$1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts