Gå till innehåll

VARNING! Kille på PF.nu sprider virus!


norrman82

Recommended Posts

Alltså, det folk försöker säga är att de vill att du berättar vem din kompis är. Om du inte vill/kan berätta vem han är, kommer alla tro att det var du.

 

Som det är nu, är de flesta ganska så övertygade om att det är just du som skickade den där trojanen.

 

Personligen kan jag inte förstå varför du över huvud taget skyddar din polare på det här sättet om han nu existerar. Antingen får du ta konsekvensen av hans handlande, dra från forumet eller på annat sätt se till att inte förorsaka oss någon skada, eller så berättar du vem han är. Hur svårt kan det vara.

 

Jag skiter fullkomligen i om du sitter och lipar framför din dator. Det var ju faktiskt till viss del på grund av dig som din polare kunde skicka filer. Då är det väl antingen upp till dig och se till att det är han som mår kasst, eller helt enkelt bita ihop och ta smällen skälv.

 

Om du skyddar honom, får du faktiskt skylla dig själv!

 

//magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

;=)

 

Oj, så det är alltså helt och hållet förbjudet att utrycka sig om någon annas idiotiska dumhet, bara för att man inte drabbats själv?

 

Skvallra på din polare, så slipper du få hela världen emot dig.

 

Antonio/telefonsvararen, spelar väl egentligen inte någon större roll. Att telefonsvararen är polare med en sådan nöt ger inte honom några större förtroendepoän i min bok.

 

//magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok , låt oss klargöra en sak, telefonsvararen.

 

 

1) Är det du eller din kompis som läser min dagbok och ville ha mitt msn?

Som det ser ut så är det DU, eftersom din kompis inte spelar poker och därmed inte skall ha av intresse att pma mig på pf.nu och efterfråga min msn adress. eller?

 

2) Den person jag chattade med OCH skickade filen, ÄR samma person som skickade ett pm och efterfrågade min msn. Hur jag vet det? Svar, du frågade i chatten : "Är det norrman82?".

 

Du visste med andra ord att jag var norrman82 som fanns på pokerforum, därefter sände du över filen.

 

Det finns ingen annan förklaring än att du är den person som efterfrågade mitt MSN och sedan visste att jag var norrman82 för att sedan sända den infekterade filen.

 

Och nu när vi fastställt att det var du , så är frågan. Vad var det filen hade för syfte? Eftersom du letade fram den i din dator och skickade den, måste du också veta det.

 

Eftersom mitt msn mail eller nick etc inte är ett dugg relaterat till norrman82, så KAN en kompis INTE förstå att jag är norrman82 på pf i annat fall. Punkt slut.

 

Så erkänn och ta ansvar för dina handlingar. Det är dags att du kommer in i vuxenvärlden.

 

Jag kommer inte anmäla dig, men det är extremt larvigt av dig att hålla på så här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok , låt oss klargöra en sak, telefonsvararen.

 

 

1) Är det du eller din kompis som läser min dagbok och ville ha mitt msn?

Som det ser ut så är det DU, eftersom din kompis inte spelar poker och därmed inte skall ha av intresse att pma mig på pf.nu och efterfråga min msn adress. eller?

 

2) Den person jag chattade med OCH skickade filen, ÄR samma person som skickade ett pm och efterfrågade min msn. Hur jag vet det? Svar, du frågade i chatten : "Är det norrman82?".

 

Du visste med andra ord att jag var norrman82 som fanns på pokerforum, därefter sände du över filen.

 

Det finns ingen annan förklaring än att du är den person som efterfrågade mitt MSN och sedan visste att jag var norrman82 för att sedan sända den infekterade filen.

 

Och nu när vi fastställt att det var du , så är frågan. Vad var det filen hade för syfte? Eftersom du letade fram den i din dator och skickade den, måste du också veta det.

 

Eftersom mitt msn mail eller nick etc inte är ett dugg relaterat till norrman82, så KAN en kompis INTE förstå att jag är norrman82 på pf i annat fall. Punkt slut.

 

Så erkänn och ta ansvar för dina handlingar. Det är dags att du kommer in i vuxenvärlden.

 

Jag kommer inte anmäla dig, men det är extremt larvigt av dig att hålla på så här.

 

1.Det va jag som ville ha din msn.

 

2.Vi satt i omgångar vid datorn, d.v.s ena titta på tv . andra satt vid datorn i mitt rum.

 

Och vad ska du anmäla? finns inget att anmäla , skulle bara garva om de kom hem en anmälan på att jag skickat virus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och vad ska du anmäla? finns inget att anmäla , skulle bara garva om de kom hem en anmälan på att jag skickat virus.

Ok, se till att din polare kontaktar oss med namn och adress så vet vi vart vi ska vända oss då. Han får väl ta nåt jäkla ansvar för sina handlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Om det då var du som ville ha min msnv så var det dig jag chattade med då filen skickades mao.

 

För ditt svar nr 2, har ingen relevans alls.

 

Sedan förstår jag att du skulle skratta. Eftersom du är så liten att du inte vet hur pass allvarligt det är idag att begå dataintrång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du just gav oss ett erkännande att det var virus. Då behövs inga bevis.

 

 

Och förövrigt, jag sa att jag inte skulle anmäla dig. Jag påpekade bara att du inte förstod bättre.

 

Och personangrepp är inte olagligt. Förtal är. Men det är inte vad jag förfar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...