Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Väldigt vad du verkade insatt då Powerpoker.

Vidare var den där jämförelsen med idahopotato en riktig usel sådan, Herr Stackbrat, då idahopotato bokstavligen gav bort stålarna; inte att jämföra med att spela bra under en lång tid och vara running bad, eller hur.

trodde det var faktumet att folk gottade sig i andras olycka som du propagerade emot och inte HUR spelaren förlorat? eller är det mer synd o Thuritz? Vet att du är polare med han, så kan förstå att du lider mer än vi andra med Mikael, men tycker du inte att du är ute o cyklar? Jag har väl aldrig påstått att idaho och thuritz förlorade pengar på identiskt lika sätt.. Och det var ju faktiskt inte det du pratade om heller. För mig kunde det inte spela mindre roll men eftersom du bemödade dig med att kritisera mitt inlägg helt substanslöst så får jag väl lyfta på hatten och återgälda tjänsten. Göll nebb.

Postad
Bäste svensk blev Michael Thuritz på en 26:e plats och 87 000 dollar i prispengar.

Har jag fel när jag trodde att Antonius är svensk?

Japp , han är finsk. :)

--eddit-- såg inte att nån hade svarat innan mej .

Postad
Bäste svensk blev Michael Thuritz på en 26:e plats och 87 000 dollar i prispengar.

Har jag fel när jag trodde att Antonius är svensk?

Antonius är finne

Alltid trevligt med snabba svar. :)

Postad

Kom och tänka på den här tråden när Peter Eichhardt skrev en liten "krönika" i ett mejl.

"En god vän till mig är förmodligen en av världens bästa online-spelare, men han lyckades ändå förlora upp emot 10 miljoner kronor på bara några månader. Det på grund av att han bara spelade på de högsta nivåerna, där de bästa spelarna sitter. Förmodligen hade han en liten fördel gentemot de flesta motståndarna men bara liten. När han kom in i en period med oflyt började han kanske ta lite större risker än tidigare och helt plötsligt var hans fördel som bortblåst. Nu var det han som var torsken på den här nivån där minsta lilla svaghet snabbt utnyttjas av dina oppponenter. Jag anser fortfarande att han är en världens bästa onlinespelare och dessutom är han väldigt duktig i livespel också. Hans analyser när man pratar med honom är alltid klockrena. Ändå förlorade han hela sin bankrulle. Hur är det möjligt?"

Personligen så förstår jag inte hur man anser att någon är världens bästa online-spelare när personen inte backar och tar ett längre brake när han hamnar i en svacka.

Men å andra sidan förstår jag inte heller varför man sätter något högre, som att spela bland de tyngsta grabbarna, mot att gula 10 mille.

Men jag skall inte sparka mer på någon som ligger. Jag tycker bara det är tråkigt.

//By the way så verkar det som ryktesspridarna här inte bara skvallrar.

• 3 months later...