heltok Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 ingen som har en bild på damen i fråga? Citera
SLASKA Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Detta är helt normalt. Jag har tex. fått göra det ett flertal gånger då jag skall casha ut från en sida första gången. Kan inte tro att det bara är jag som vart tvungen att maila in bild på kreditkort fram/bak samt ID-handling. Citera
Kollikock Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Vad är oddsen att en bedragare 1. Har ditt telenummer 2. Pratas kass engelska 3. Råkar veta ditt efternamn 4. Vet att du just satt in pengar på PartyPoker.... jag tror dom är ganska små. Du är bara lite panoid. Ingen fara, kan vara en bra egenskap hos en pokerspelare. För att vara på den säkra sidan: Ring PartyPoker och fråga om dom har ringt! Att namnet skulle vara fel låter mysko. Du har inte skrivit fel? (troligen inte) PartyPokers support är bra, världsklass om man jämför med *host* Prima *host* Och den viktigaste 5. har lyckats låsa ditt konto hos PartyPoker. Det kan väl knappast vara nån annan än Party. Ta och fota med digitalkamera eller scanna in kortet. Stryk över de mittersta åtta siffrorna samt de tre på baksidan och mejla iväg det. Det är lugna puckar. Sen blir det kontot upplåst på några timmar. Citera
ESeaYour Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Vad är problemet? Gör som dom säger bara. Citera
Weedobooty Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Gör som Jocke med kniven: Ring supporten och inled med "Is this some kind of fucking joke!" Citera
pata Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Gör som Jocke med kniven: Ring supporten och inled med "Is this some kind of fucking joke!" Citera
hf89fc Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Så ni tror det är lungt om lämnar ut mitt kontokortsnummer till dom ? Nej dom kommer ta alla pengar.....Det är ingen fara det är väl bara att skicka, dom skulle inte blåsa dig, förklara vad problemet är och allt borde vara fixat Citera
schenker Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Gör som Jocke med kniven: Ring supporten och inled med "Is this some kind of fucking joke!" Och hade inte kontot blivit låst så hade jag kunnat signa upp till $50 000-garantin som jag med 120% säkerhet hade vunnit. Citera
Vitae Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Jag tror ändå inte strulet med att vara konstant misstänksam vid alla internetaffärer är värt den lilla risken man faktiskt tar att bli bestulen. Vad gäller oaktsamhet så är det ju oerhört svårt för banken att visa att du faktiskt lämnat ut ditt nummer. Nä, man behöver inte vara överdrivet misstänksam, men inte heller dumdristig eftersom phishing är vanligt nuförtiden. Citera
Zyr Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Gör som Jocke med kniven: Ring supporten och inled med "Is this some kind of fucking joke!" Och hade inte kontot blivit låst så hade jag kunnat signa upp till $50 000-garantin som jag med 120% säkerhet hade vunnit. när är den? freeroll för alla svenskar? Citera
-Lime- Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Gör som Jocke med kniven: Ring supporten och inled med "Is this some kind of fucking joke!" Och hade inte kontot blivit låst så hade jag kunnat signa upp till $50 000-garantin som jag med 120% säkerhet hade vunnit. när är den? freeroll för alla svenskar? 23/4 Swedish charity freeroll under special Citera
PartyPoker Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Spamtomte. Vi gillar inte sånt här beteende. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Cyntax Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Spamtomte. Vi gillar inte sånt här beteende. Med bästa hälsningar, PartyPoker Ni gillar inte spammare va? Kan inte du (eller affiliatesupporten) se vilken affiliate som har "75FORYOU2" som kod och stänga hans konto? Citera
shombol Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 jag är emelie siemonsen en tjej? posta bild för fan.. Citera
PartyPoker Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Cyntax: Det var det som var planen Och söka upp honom och göra tusen nålar. Hårt. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts