lundaliraren Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Hej Har tagit en del av Primas bonusar. Jag spelar nästan uteslutande på FLT 0.25/0.50 eftersom min rulle inte tillåter något annat. Jag tänkte testa någon annan sida och ta någon bra bonus. Clearar man Partys bonus på FLT 0.25/0.50 Andra tips på lätta bonusar på ovan nämnda nivå mottages gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fade74 Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Party har inte 0,25/0,5 FL bord, FÖRUTOM under de första 90 dagarna man spelar där, då man kan spela på beginners tables ... så masa dig dit och hora in lite bonuspengar från Partypoker du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=26418 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts