Gå till innehåll

Gör inte som mig när du kontaktar supporten!


JOCKEMEDKNIVEN

Recommended Posts

  • Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag håller med dig i övrigt, men denna kommentar var kanske lite onödig? Pengar är pengar och om $1000 inte har så jättemkt värde för dig så tycker jag att man ska respektera att det för andra kan vara mer än guld värt.

Det var $1k i förstapris med 40-50 spelare kvar och han låg chipfemma. Jag kan inte tänka mig att hans väntvärde skulle varit större än $100. Och om man har tid att lägga 3,5 timme på en pokerturnering och ännu mer på ett forum så kan 750 spänn omöjligt vara särskilt relevanta pengar. Om Jocke tror att han hade mycket mer är det snarare en indikation på att han hade mindre än motsatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hände det sjuka!

Fick in pengar som sagt.

Sen nu för en stund sen kom ett mail:

Där dom frågade vilken turnering jag hade blivit disconnectad i.

Var 2 alternativ, varav inget av dom var den jag blev disconnectad i så jag hörde av mig, blev dock disconnectad i en av dem, men inte så länge så det kostade hela min stack.

 

Supporten avslutade med att säga att jag bara behövde säga vilken det var så skulle de grejja ersättning..

 

Vad ska jag göra? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt märkligt hur två svordomar kan bli till en 9 sidor lång diskussion. Han ber ju till och med om ursäkt för att han svor åt henne och ändå disconnectas han. Räcker inte det? Måste han få 25 lektioner i hur man uppför sig också?

Förlåt så jävla mycket för att jag svär åt dig din satans %#&!

 

Det ser jag inte som en ursäkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1.6 - Hot, personangrepp, rasism och sexism tolereras inte.
Lär dig engelska din jävla pajas.

Skickligt...

 

Kan varken se, sexism, hot, personangrepp eller något annat i mitt inlägg. Då jag specifikt inte riktar meningen "Din jävla pajas" till någon person. Utan låter fantasin hos var och en av er avgöra vem det riktas mot.

 

Och vad duktigt av dig, som kan forumreglerna till punkt och pricka :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg ner nu grabben.

 

Lägg ner vadå?

 

Det här är ju bara sorgligt, morberg antyder att jag antingen hotar, gör ett personangrepp, håller på med sexism eller rasism - vilket jag inte gör.

 

Då yrar man i nattmössan, det hela har dragits ner till en sandlådenivå då folk utan verklighetsuppfattning försöker hitta små, små, små anledningar för att ev. få en användare avstängd - då, en person mindre som inkräktar på vad vissa verkar se som sitt liv och revir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...