Jessica Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Vad tycks? Självklart är det med tanke på flopp/turn spelat jag postar denna hand för ingen finner väll ett värde bet på rivern? Jag tror de hade betat ut med höga stegen där men kanske checkat till mig med suckerstsgen. Kakis47 är ganska passiv men gillar att semibluffa. mrjak har jag inga reads på. Jag har en loose button image men de vet att jag ej jokar omkring postflop. Game # 308041416 - Texas Hold'em Fixed Limit EUR 5,00/10,00 - Table "Palermo" Game ended 2006-04-18 21:59:59 GMT+01:00 Players: mrjak (EUR 200,00 in seat 1) kakis47 (EUR 108,50 in seat 2) JAG (EUR 343,47 in seat 3) fung_ku (EUR 459,12 in seat 5) Dealer: JAG Small Blind: fung_ku (3,00) Big Blind: mrjak (5,00) JAG was dealt: 9 - 9 kakis47 Call (5,00) JAG Raise (10,00) fung_ku Fold mrjak Call (5,00) kakis47 Call (5,00) Flop 4 - 6 - 6 mrjak Check kakis47 Check JAG Bet (5,00) mrjak Raise (10,00) kakis47 Call (10,00) JAG Call (5,00) Turn 4 - 6 - 6 7 mrjak Bet (10,00) kakis47 Call (10,00) JAG Raise (20,00) mrjak Call (10,00) kakis47 Call (10,00) River 4 - 6 - 6 7 5 mrjak Check kakis47 Check JAG Check Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2006 Varför svarar aldrig någon på mina HH's ? Någon av mina kritiker på forumet borde iaf försöka trycka till mig! svara svara svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Ja, det är väl inte så mycket att säga. Siktar du på att raisefolda turn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2006 Ja synar ej 3bet på turn men frågan är juh om jag ska jamma floppen istället? weaka spelare som på 5/10 kanske bara synar turn med typ J6? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Grejen är ju att du sällan är vidare stor favorit alls på floppen, så värdet där är ju lite tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjorn_ Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Känns ju som skolbokspel, inte mycket att kommentera. Ett tips om du vill ha mer feedback på dina handhistorier är att ställa konkreta frågor. /Bjorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Grejen är ju att du sällan är vidare stor favorit alls på floppen, så värdet där är ju lite tveksamt. Hm, jag undrar det. Jag hade nog trebettat med tanke på att du har två motståndare som båda troligen kommer syna även med helt oträffade händer. Ofta sitter ju båda också på överkort som du inte vill låta dem dra till. Floppen är ju riktigt fin för niorna, varför inte ösa in pengarna medan det är troligt att du ligger före? De flesta kort på turn är ju skrämselkort och du får ställa om till passivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2006 Ok tack för kommentarerna. Har förstått jag måste ställa exakta frågor för att få mer svar men det verkade som de flesta av er resonerade som jag. Om jag blir betat inpå river, då foldar jag dock? Results: mrjak KTs Kakis47 A4cc Jag vinner med 99 NH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Jessica, vad tycker du om motståndet på b2bs FL-bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2006 De är så loosepassiv fisikiga så man kan ej spela ett tag spel knappt, det går inte. Det finns några riktigt bra spelare på 15/30 och 30/60 men nästan 100% är rätt dåliga på micro till 5/10. 10/20 är en blanding av allt men många shortisar går in och skottar. Ganska dålig trafik, inget för Multitablare.. Jag spelar även 50 euros 6 manna sng på b2b som är ritkigt sköna med tanke på all ultrafisk som är med Funderar du på att byta sida lr? Finns juh rätt softa signupbonusar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 Funderar du på att byta sida lr? Finns juh rätt softa signupbonusar.. Håller på med Wasapokers sign upp för 600€ 5x VIP, den var för nice för att inte ta. Och på de borden jag hittade igår (2/4 och 3/6, inga bord högre) gick det knappt att få nån att folda ett enda skit. Det i kombination med att totalmissa allt var inte så kul. Får försöka hitta ett spel som passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Det i kombination med att totalmissa allt var inte så kul. Får försöka hitta ett spel som passar. Ditt spel lär väl passa bra. Totalmissarna borde ju vara problemet. Variansen vänder väl. Ang. handen så lutar jag åt 3-bet på floppen och bet turn, fold mot raise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts