BOGiS Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Tjena, Hur bra fungerar en laptop i solljus ? Vill minnas att en laptop av märket Dell som en vän hade för omkring fem år sedan fungerade riktigt dåligt i solljus, man såg knappt något alls på skärmen – det var att hålla sig till skuggan. Sommaren närmar sig allt mer, jag vill kunna sitta ute och lira poker då. Någon som har erfarenhet av laptop och solljus ? Fungerar vissa bättre än andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Har en ny Dell latitude och den funkar egentligen inte alls i solljus, åtminstone inte om man sitter i bil. Ute i det gröna har jag aldrig provat, men antar att det är samma grej där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Min dell funkar inget bra på balkongen vilket är synd. Nån som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Nån som har en lösning? Solskydd i stil med... ...bör fungera okej. Sök runt lite på laptop & solskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 De va mest på skämt men det visar sig tydligen att någon funnit en lösning på problemet. Har för mig att QoS diskuterade en "kepa" till dator förut om jag tänker låååångt tillbaka men trodde inte det var seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPeter Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 handduk över huvud och dator, funkar om du ska sola ryggen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Dra ned ett parasoll precis över skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts