Gå till innehåll

Plantskola version 2.0


Nusseman

Recommended Posts

Äntligen är det dags att återuppliva plantskolan!

 

Forumet tänkte smyga igång två stycken plantor, en som spelar Pot Limit Omaha cash game och en som spelar SnG, valfria spel.

 

Forumet kommer precis som förra gången ge spelarna en bankrulle om $2000 och vissa riktlinjer för hur högt de får spela i förhållande till rullen. De får även varsin dagbok där de löpande skriver om sitt spel.

 

Tanken är att spelarna ska få hjälp, dels i diskussionerna med er i forumet och dels i form av mentorskap från några av de lite mer erfarna spelarna på pokerforum.nu.

 

Forumet kommer under den närmsta tiden ta in intresseanmälningar från er som vill få chansen att spela i plantskolan. Mer information om det kommer inom kort. Kraven för att få vara med är att ni är aktiva medlemmar i forumet och att ni inte har något pokerkonto hos Pokerstars, alternativt har ett konto registrerat via forumet. Vilka av er som får chansen att spela i plantkolan avgörs av en panel bestående av forumprofiler och moderatorer.

 

Dealen blir precis som förra gången, 75% av vinsten tillfaller spelaren och 25% av vinsten tillfaller forummedlemmarna i form av något roligt event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kraven för att få vara med är att ni är aktiva medlemmar i forumet och att ni inte har något pokerkonto hos PokerStars, alternativt har ett konto registrerat via forumet.

 

Tight krav här.

Jag känner flera som nog önskar att de inte hade något konto hos PokerStars, det kanske kan räknas? ;)

 

2k, jag antar att det är 0.25/0.50 de börjar på då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tight krav här.

Jag känner flera som nog önskar att de inte hade något konto hos PokerStars, det kanske kan räknas? ;)

 

Hehe, tyvärr inte. Vis av erfarenheten förra gången måste vi kunna ha någorlunda kontroll över pengarna och personen som spelar.

 

2k, jag antar att det är 0.25/0.50 de börjar på då?

 

Ja, nåt sånt blir det till att börja med. men förhoppningen är ju att spelaren ganska snabbt ska kunna röra sig uppåt med hjälp av all expertis i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snabbt förtydligande bara ang mitt skämt om folk som inte ville ha konto på Pokerstars - jag var inte ute efter att själv lira PLO i plantskolan. Jag är ju kass och dessutom opålitlig. 8-)

 

Ja, nåt sånt blir det till att börja med. men förhoppningen är ju att spelaren ganska snabbt ska kunna röra sig uppåt med hjälp av all expertis i forumet.

 

Jag vill direkt varna för alla eventuella kommentarer jag kommer komma med i personens dagbok. Ni hörde det här först. De är missledande och troligen direkt felaktiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man kolla om man regat PokerStars via PF på nåt sätt? Vet inte hur jag gjorde...

Hur många timmar i veckan som minst måste man spela?

 

Kolla om du upptaderat spelarprofilen....

 

Det står inte (via POKERFORUM.nu) efter pokerstars så som det gör efter Hey Poker. Då är man körd alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inget konto på PS och är sugen på Omaha. Kanske läge att lägga in $2000 och köra samma regler parallellt med plantskolan om man inte får platsen. Kunde ju vara kul samtidigt som man kan ha nytta av kommentarer och tips på forumet.

Well well, time will tell...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kan sluta skicka PM, mer information om hur man anmäler sig kommer som sagt snart. ;)

 

Ooppss... Man skulle nog ha läst hela tråden innan man slängde iväg ett PM hals över huvud med paniken i halsgropen att man inte hinner in med ett PM... :oops:

 

Men det vore riktigt kul att få bli en liten planta! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...