krille1233 Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Tjenare Tjenare, jag skulle vilja veta vad deposite koden är för 110% bonusen på doylesroom.,,, också vill jag veta alla b2b sites med höga bonusar som är på 100vip/20 euro. utom martinspoker..... tänkte lira wasapoker,dandypoker å nån till. men dom la ner alla odm bonusar.. så har ni nått förslag... hör av er tack // krille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 tjenare tror du ska kolla in bonus forumet och redera denna tråden innan Qos ser den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Jag vet att man ska ha överseende när det är postningar i nybörjarforumet, men jag får tyvärr intrycket av att du spenderat ungefär 0 sekunder att leta efter informationen du frågar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 http://www.bonuswhores.com/ står allt om bonusar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hej Krille1233 och välkommen till Pokerforum.nu Ta en titt i bonusforumet. Hittar du inte vad du söker där så ställ gärna en fråga där... *Tråd låst* /Matteprof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts