Gå till innehåll

Varför fylletilta?


PhantomJoker

Recommended Posts

Jag har inte riktigt förstått det där med att folk fylletiltar.. Kan inte någon förklara för mig.. För jag e nämligen tvärtom.. när jag super så tänker jag inte alls på poker, o när jag kommer hem från krogen tar jag mig nåt å äta sen somnar jag typ direkt.. Asså pokern finns inte ens i huvudet då.. rätt skönt faktiskt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, på fyllan existerar inte poker i mitt huvud. Kan fan inte ens se vad som står på skärmen. Hade det funnits bra live poker i stan hade det kanske legat nära till hands att fylleslaska då korten är tillräckligt tydliga för att man ska kunna urskilja vilken valör dom är av o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hörde om en snubbe som tydligen lirat poker på fyllan.. snubben minns det inte själv.. mend ett är enda förklaringen till att han hade lite drygt 1000 dollar på kontot när han vaknade morgonen därpå... han hade 70dollar innan.. =)

 

Det är det som är drivkraften till fylletiltandet. Drömmen om att vakna upp på morgonen med minnesluckor och loads av cash på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...