PhantomJoker Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Jag har inte riktigt förstått det där med att folk fylletiltar.. Kan inte någon förklara för mig.. För jag e nämligen tvärtom.. när jag super så tänker jag inte alls på poker, o när jag kommer hem från krogen tar jag mig nåt å äta sen somnar jag typ direkt.. Asså pokern finns inte ens i huvudet då.. rätt skönt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 alla är vi olika.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Jag är tvärtom, så om nån vill vinna pengar mot mig är det fredagkvällar o lördagkvällar som gäller. Blir alltid tokfull och få¨r för mig att jag ska lira poker efter krogen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Tja, när jag är gravt uttråkad och så full att jag inte kan spela MS röj ordentligt ligger grinden nära till hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PhantomJoker Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2006 hörde om en snubbe som tydligen lirat poker på fyllan.. snubben minns det inte själv.. mend ett är enda förklaringen till att han hade lite drygt 1000 dollar på kontot när han vaknade morgonen därpå... han hade 70dollar innan.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Samma här, på fyllan existerar inte poker i mitt huvud. Kan fan inte ens se vad som står på skärmen. Hade det funnits bra live poker i stan hade det kanske legat nära till hands att fylleslaska då korten är tillräckligt tydliga för att man ska kunna urskilja vilken valör dom är av o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 hörde om en snubbe som tydligen lirat poker på fyllan.. snubben minns det inte själv.. mend ett är enda förklaringen till att han hade lite drygt 1000 dollar på kontot när han vaknade morgonen därpå... han hade 70dollar innan.. =) Det är det som är drivkraften till fylletiltandet. Drömmen om att vakna upp på morgonen med minnesluckor och loads av cash på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallas2000 Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Skriv gärna i min egenkomponerade tråd: Allt om fylleslask! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20272&highlight=allt+++fylleslask Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts