Papa Kubo Postad 12 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2005 Albert, ctrl och klicka på länken. Ännu smidigare är att trycka med "rullhjulet" på musen. Citera
Andersson Postad 13 Januari , 2005 Rapport Postad 13 Januari , 2005 [...] Trode att det skulle vara som ett fönster i fönstret, som någon beskrev det. Alltså som när man multitablar på Pokerchamps. Den funktionen kanske finns? Har ej spelat på pokerchamps, men jag antar att du menar två webbsidor bredvid eller ovanför varandra? Jag tror inte den funktionen finns i firefox (den finns i opera dock ) men du kan ju alltid ha två instanser av firefox öppna i så fall... Hur tabbar man upp linkarna i Firefox? Slipper ju alla förbenade popups men vad är det som är så bra med Firefox? Poängen med tabbar är väl att man kan ha flera sidor öppna och gå fram och tillbaka mellan dem utan att det blir stökigt och utan att dra för mycket resurser. Jag har alltid ett dussin tabbar öppna, jag tycker de är det bästa som hänt www sedan porr. Citera
King_ingo Postad 13 Januari , 2005 Rapport Postad 13 Januari , 2005 Jag laddade hem firefox i natt. Och ja måste säga att jag fattar inte hur jag kunnat vara utan det. IE bleknar i jämförelse. Äntligen någon som har tänkt innan dom gör något. Klockrent. Citera
Papa Kubo Postad 13 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2005 Har ni några snygga themes att tipsa om? Det här är min favorit för stunden. Citera
calm Postad 13 Januari , 2005 Rapport Postad 13 Januari , 2005 Har kört firefox ett bra tag och först idag upptäckte jag alla roliga extensions Kudos till Kudo helt enkelt Forecast var rätt nice, små ikoner i status-bar som visar vädret idag och två dagar framåt (default) Citera
eurythmech Postad 13 Januari , 2005 Rapport Postad 13 Januari , 2005 Har ni några snygga themes att tipsa om? Det här är min favorit för stunden. Jag provar köra med det en stund, men jag föredrar nog Firefox Modern Citera
Nidot Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 Laddade precis ner skrotet för att testa, men vad är det tabbed browsing du pratar om? Du kan även andvända din scroll knapp, tryck ner den på länken. Citera
Hjort Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 Har ni några snygga themes att tipsa om? Det här är min favorit för stunden. Märkte att de gjort en del av knapparna osynliga. Bland annat för att stänga sökfunktione (CTRL+F alltså) och knapparna för att hoppa mer än ett steg frammåt eller bakåt i sidhistoriken. Citera
Papa Kubo Postad 15 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2005 Märkte att de gjort en del av knapparna osynliga. Bland annat för att stänga sökfunktione (CTRL+F alltså) och knapparna för att hoppa mer än ett steg frammåt eller bakåt i sidhistoriken. Tror det finns en knapp för att stänga sökfunktionen, bara det att den är osynlig. Och hoppa mer än ett steg framåt eller bakåt är enkelt, bara att högerklicka på back- eller forwardknappen. Citera
QoS Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 En till akut patch till Eldräven! http://www.mozilla.org/press/mozilla-2005-03-23.html - QoS Citera
Albert Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Finns det någon extension som är kopplad till Gmail så att man blir notifierad via Firefox när de kommer mail? Citera
J4nus Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Finns det någon extension som är kopplad till Gmail så att man blir notifierad via Firefox när de kommer mail? Javisst finns det - Gmail Notifier Fungerar mycket bra Citera
Kraxe Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Finns det något sätt att fixa problemet med 24hcashier, där texten saknas på flera ställen när man använder Firefox? Citera
Ekenstar Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Två tillägg som gör surfandet mycket trevligare: Adblock - Gör att det går blockera reklambilder på sajter man ofta besöker. Flashblock - Flashreklam är vanligt förekommande och ganska irriterande. Flashblock ger en grå ruta med ett playtecken i. Tryck på play och flashen startas om det är något man vill se. Citera
Albert Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Javisst finns det - Gmail Notifier Fungerar mycket bra Tack! Men hur får man den att fungera? Citera
Albert Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Jag har råkat göra en ny profil Hur byter man tillbaka till den gamla? Hade några bokmärken som jag nu inte kommer åt. Citera
Sandbaerg Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Jag har råkat göra en ny profil Hur byter man tillbaka till den gamla? Hade några bokmärken som jag nu inte kommer åt. Menar du på din dator? Tryck Windowsknappen+L och logga in på den andra användaren. Citera
TANDEMCYKELN Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Jag har råkat göra en ny profil Hur byter man tillbaka till den gamla? Hade några bokmärken som jag nu inte kommer åt. Start -> Run -> firefox.exe -profilemanager Citera
Albert Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Start -> Run -> firefox.exe -profilemanager Av någon anledning så startas min startsida upp när jag skriver det där i Kör. Citera
eurythmech Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Start -> Run -> firefox.exe -profilemanager Av någon anledning så startas min startsida upp när jag skriver det där i Kör. Bara en gissning, men det kan bero på att du bara har en profil Citera
eurythmech Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Tilt! Efter att jag uppdaterade mina extensions idag så har nåt hänt med adressfältet. Den senaste url:en jag skrivit in står alltid kvar i adressfältet, oavsett om jag bytt flik. Nu t.ex när jag är på pf.nu står det http://wsop.info/se/new/index.asp När jag öppnar en ny tab står det http://wsop.info/se/new/index.asp osv. Mkt störande av flera anledningar. Citera
ulaf Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Hej hopp Har problem sedan annan medlem i hushållet installerade mozilla firefox. Jag kan inte logga in på pf.nu från mozilla, och när jag ska köra min crypto-klient, sun poker, får jag upp detta meddelande i webläsaren: Network Status You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game server. Please try again in 10 minutes. Thank you for your patience. Har mailat supporten för sun poker, men får bara standardsvammel tillbaka, är det nån här som har nån aning? Citera
Loveless Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Om det nu mot förmodan har med firefox att göra (kan inte förstå varför) så är det väl bara att avinstallera så borde problemet försvinna. Vad får du för fel när du loggar in på pf.nu? Vi är rätt många som använder firefox utan några hinder. Citera
eurythmech Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Kan javascript vara avaktiverat? (Noscript) Citera
ulaf Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Om det nu mot förmodan har med firefox att göra (kan inte förstå varför) så är det väl bara att avinstallera så borde problemet försvinna. Vad får du för fel när du loggar in på pf.nu? Vi är rätt många som använder firefox utan några hinder. Nu funkar det att logga in på pf.nu. Citera
Recommended Posts