Gå till innehåll

Lista på de duktiga spelarna på Svenska Spel

Stig_Wallby

Recommended Posts

Hej!

Jag funderade på att göra den här posten i SvS-tråden, men jag hoppas att den kan få ligga kvar utanför då jag tror det blir rörigt med en lista i en allmän diskussionstråd.

Man hör ofta att det finns en massa fisk vid borden på SvS. Men kan vi inte hjälpas åt med att skriva ner de namn på spelare som vi anser vara tuffare motstånd än andra, för att hjälpa varandra i vår table selection.

Skriv gärna:

<alias på duktiga spelaren> <limit du stött på denna> <LAG/TAG/osv osv>

Jag hoppas att nån annan också är intresserad av det här! Jag har inte spelat tillräckligt mycket för att skapa mig en uppfattning, men jag arbetar gärna med att sätta ihop en sammanfattad lista allteftersom tråden byggs ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För det första tror jag nästan det är bättre att koncentrera sig på att lista de riktigt dåliga spelarna. Hittar man ett gäng som man kan sno ett halvt inköp av eller liknande näst intill varje dag är man ju nästan hemma.

För det andra tror jag man gör klokast i att hålla en sådan lista för sig själv eller i en mindre grupp. Risken finns ju annars att det är utfiskat innan du ens hunnit binda flugan :lol:

Länk till kommentar

Matteprof är en loose agressive tomte som spelar alla händer som de vore AA.

Syna ner alla hans händer, det tjänar ni på i längden.

Han spelar för det mesta Omaha PL i 5/10 klassen

:D

Fy faan, den där snubben ska jag leta reda på. Här ska det plockas pengar!!! Vad förvånad han kommer bli när jag synar alla hans bett oavsett vad han försöker representera!! Tack för tipset!!!!!!!!

Länk till kommentar

Får man sätta upp sig själv på listan över duktiga... ? 8-)

Varför skulle man vilja det? Vill man inte hellre vara med på en lista över fiskarna?

Beror ju på vad du vill ge sken av att vara...jag är en fisk som vill att folk tror jag är bra... 8-)

Länk till kommentar

Får man sätta upp sig själv på listan över duktiga... ? 8-)

Varför skulle man vilja det? Vill man inte hellre vara med på en lista över fiskarna?

Beror ju på vad du vill ge sken av att vara...jag är en fisk som vill att folk tror jag är bra... 8-)

Så sant så sant...

Själv är jag en haj som inte insett att alla andra har insett att jag är inte ens en fisk utan endast lite rom..

Länk till kommentar