Klyka Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Jag höjde. BB trebettar, UTG cappar och jag har en enkel fold. Ok, tack vare cappen så känns det bra att lägga där. men jag måste erkänna att jag inte riktigt inser varför ni lägger så stor vikt vid eventuell 3-bet från BB. Mot en dålig spelare så kan man väl inte dra några alltför långtgående slutsatser av att tan 3-bettar? Hade det verkligen varit en fold om UTG inte hade cappat? Citera
Klyka Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Gyre och Morberg: Jag såg att ni är aktiva i 2+2-tråden. Kan ni ta på er rollen som "ambassadörer" och säga till om något intressant framkommer i den tråden? Citera
SkyRocker Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Problemet med en raise är väl att BB är shortstacked. Dåliga spelare med liten stack har en förmåga att vilja få in alla sina pengar i potten. Om BB inte hade varit shortstacked så gillar jag nog en raise. Citera
Recommended Posts