Kidder Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Är där nån som lirar just nu?? Hade varit intressant att se. Jag kunde själv inte hitta några av namnen i tråden.. Citera
BLIZT Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Som jag har förstått det så är de antingen bannade eller så har ägaren sett posten på 2+2 och plockat ner botarna. Såg inga när jag spelade för att tag sedan. Citera
SethCohen Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 efter att ha läst den här tråden så börjar man bli lite fundersam på att börja spela SnG på Party.. sepceillt 22$ som jag brukar spela.. men även om där finns bottar så är det väl inget som en bättre spelare förlorar på i längden? Citera
jaha Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 vad är en pushbotter som de pratar om? en mänsklig spelare som bara kör push eller fold och därmed liknar en bot till sitt spelsätt men alltså är en människa? Citera
jaha Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 sen tycker jag det är ironi på hög nivå att ni är livrädda för bottar när ni själva har fuskprogram som pokertracker som för statistik över era motståndare. skrämmande party ej tar detta på större allvar dock. Citera
emilio_15 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 vad är en pushbotter som de pratar om? en mänsklig spelare som bara kör push eller fold och därmed liknar en bot till sitt spelsätt men alltså är en människa? Oftast en 8-10tablande grinder som kör speed och pushar väldigt ofta på 100/200 och uppåt. Citera
Recommended Posts