Gå till innehåll

Dilemma! Vilken site?


aplsin

Recommended Posts

Har nu spelat ihop hela bonusen på Betfair och är sugen på att prova en ny pokersajt. Frågan är bara vilken? Just nu står nog valet mellan "Ace Flush Poker" (Prima) och PartyPoker. Ace Flush verkar bra för att jag hittat ett 40% rakeback erbjudande. Party verkar bra främst för att det finns många spelare där så det är aldrig brist på bord och jag har dessutom hört att spelet är rätt så löst på party.

 

Om mig: Jag lirar just nu främst full ring FL 0.25/0.50. Har spelat en del SH NL50 innan men efter att jag nästan gulat min aldeles för lilla "bankrulle" (~3 inköp förlorade på turn/river-bad beats + fyllespelande + prova på-lek/slask med 7CS och PLO) bestämde mig för att ge Fixed Limit ett rejält försök. Och eftersom jag just fått in en del av en bonus så passade min nuvarande rulle perfekt för FL 0.25/0.50.

 

Så, vilken sida ska jag välja?

 

PartyPoker:

+

många spelare.

löst spel.

-

hög rake.

 

Ace Flush Poker:

+

rakeback.

-

inte lika löst spel som party?

inte lika många spelare.

 

 

Så, vad tjänar man mest på? Mindre rake eller mer fisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, vad tjänar man mest på? Mindre rake eller mer fisk?

 

Det ena utesluter inte det andra. Googla efter rakeback så hittar du garanterat på sajter med mycket fisk. Får nog inte skriva mer specifikt än så.

 

Får man fråga vilken sida du själv spelar på Myssion? och varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte hur stor rulle du har men jag skulle vänta med båda dessa sajter. Gå upp och spela FL 0,5/1 och jaga lite bonusar. Själv kör jag just nu på River Belle (Prima), kolla deras sajt för att se deras bonus.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...