aplsin Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Har nu spelat ihop hela bonusen på Betfair och är sugen på att prova en ny pokersajt. Frågan är bara vilken? Just nu står nog valet mellan "Ace Flush Poker" (Prima) och PartyPoker. Ace Flush verkar bra för att jag hittat ett 40% rakeback erbjudande. Party verkar bra främst för att det finns många spelare där så det är aldrig brist på bord och jag har dessutom hört att spelet är rätt så löst på party. Om mig: Jag lirar just nu främst full ring FL 0.25/0.50. Har spelat en del SH NL50 innan men efter att jag nästan gulat min aldeles för lilla "bankrulle" (~3 inköp förlorade på turn/river-bad beats + fyllespelande + prova på-lek/slask med 7CS och PLO) bestämde mig för att ge Fixed Limit ett rejält försök. Och eftersom jag just fått in en del av en bonus så passade min nuvarande rulle perfekt för FL 0.25/0.50. Så, vilken sida ska jag välja? PartyPoker: + många spelare. löst spel. - hög rake. Ace Flush Poker: + rakeback. - inte lika löst spel som party? inte lika många spelare. Så, vad tjänar man mest på? Mindre rake eller mer fisk? Citera
Bernt Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 "Så, vad tjänar man mest på? Mindre rake eller mer fisk" Våndas också med denna fråga! Spelar kanske 1h om dagen på 2 NL50 bord. Lite åsikter vore mycket välkommet! Citera
Myssion Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Så, vad tjänar man mest på? Mindre rake eller mer fisk? Det ena utesluter inte det andra. Googla efter rakeback så hittar du garanterat på sajter med mycket fisk. Får nog inte skriva mer specifikt än så. Citera
Bernt Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Så, vad tjänar man mest på? Mindre rake eller mer fisk? Det ena utesluter inte det andra. Googla efter rakeback så hittar du garanterat på sajter med mycket fisk. Får nog inte skriva mer specifikt än så. Får man fråga vilken sida du själv spelar på Myssion? och varför? Citera
Gäst Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Nu vet jag inte hur stor rulle du har men jag skulle vänta med båda dessa sajter. Gå upp och spela FL 0,5/1 och jaga lite bonusar. Själv kör jag just nu på River Belle (Prima), kolla deras sajt för att se deras bonus. Lycka till! Citera
jello Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Är också på gång att byta sida, så jag skulle gärna uppskatta tips av någon med kunskap här med. Jag är ute efter en sida med bra drag på nivåer som 3/6 och 5/10 NL. Samt allt det vanliga, fisk, rakeback, bonusar. Citera
zinna Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 rakebacken kommer du inte tjäna mycket på... på 7K händer på 0.5/1 6max har jag betalt 180$ i rake... mycket bättre att du börjar jaga bonusar istället Citera
hf89fc Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 rakebacken kommer du inte tjäna mycket på...på 7K händer på 0.5/1 6max har jag betalt 180$ i rake... mycket bättre att du börjar jaga bonusar istället ar du tight som en gris? Citera
Perli Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Annars finns ju alltid Worldpx.com som ger 100% rakeback till alla sina spelare. Rätt så mycket fisk också måste jag säga. / Perli Citera
Recommended Posts