Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Klienten känns lite seg men rätt stilren, grafiken är väl inte snyggast överallt direkt.

Bordet o chiptray osv behöver fixas till även texten "Join table" är lite småsuddig.

Snygg hand replayer men behövs definitivt textversion också, man vill ju posta händer på forum etc.

Första tankarna bara.

Postad

Snyggt med svart bakgrund i lobbyn.

Märkte att det inte går inte att välja svensk nationalitet.

Hur mycket vill dom att man spelar för att få bonusen? ett speciellt antal händer eller en speciell tid?

Postad

Om någon har ett långt namn så överlappar namnet siffrorna på din stack. Detta är extra jobbigt/besvärligt när man lirar sng och inte ser vad Fi har för stack...

Och det HACKAR som tusan. Seeeegt. Halva min tid rinner ut innan jag fått båda korten.

Postad
Om någon har ett långt namn så överlappar namnet siffrorna på din stack. Detta är extra jobbigt/besvärligt när man lirar sng och inte ser vad Fi har för stack...

Och det HACKAR som tusan. Seeeegt. Halva min tid rinner ut innan jag fått båda korten.

Det roligaste är när de förutom att namnet är långt dessutom har siffror i slutet.

Postad
Hur mycket vill dom att man spelar för att få bonusen? ett speciellt antal händer eller en speciell tid?

De vill ha hjälp med att testa klienten, alltså vill de att du spelar regelbundet under tiden testen pågår (logga gärna in och lira några händer varje dag). Ju fler som spelar ju snabbare kan de testa allt de vill.

Det de framförallt vill ha är buggrapporter och annan feedback, både positiv och negativ.

Postad

Klienten ser riktigt fräsh ut. Jag hade dock lite problem när jag råkade bli dissconnectad. Klienten kom inte på det av sig själv utan man fick gå ut och in igen.

Jag gick ut glömde bort att gå in igen, när jag går in igen efter några timmar sitter jag fortfarande kvar på mitt cashgamebord och det måste jag leta upp själv inget som kommer upp när jag loggar in.

Att på ett smidigare sätt lösa problem när personer disconnectas kan man antingen lägga till en manuel reconnect knapp eller dela upp log out knappen så att man inte behöver stänga ner klienten för att logga in efter ha blivit bortkopplad.

Annars ser det riktigt bra ut.

Postad

Det jag tycker e lite jobbigt är just som sagt tidigare att man inte kan se hela stacken hos folk om namnet e för långt, annars tycker jag att det e en ran och najs klient. Inte märkt några större fel på den än.

• 2 weeks later...
Postad
Nu har ju realmoney dragit igång! Och då skulle väl bonuspengarna komma in?

Hoppas dom kommer snart...

btw. Vilket land kommer PokerPasia ifrån? Det är inte svenkt va?

Det är snart en vecka sen jag skickade in min betarapport och jag har inte ens fått ett svar på det mailet ännu så jag tror vi kan glömma allt vad bonus heter om det inte händer något snart.

Dom har väl haft liknande erbjudanden till spelare på andra sidor antar jag, har träffat på en del danskar där inne i alla fall..

Postad
Nu har ju realmoney dragit igång! Och då skulle väl bonuspengarna komma in?

Hoppas dom kommer snart...

btw. Vilket land kommer PokerPasia ifrån? Det är inte svenkt va?

Det är snart en vecka sen jag skickade in min betarapport och jag har inte ens fått ett svar på det mailet ännu så jag tror vi kan glömma allt vad bonus heter om det inte händer något snart.

Dom har väl haft liknande erbjudanden till spelare på andra sidor antar jag, har träffat på en del danskar där inne i alla fall..

Måste man skicka in en betarapport för att få bonuspengarna? Var det inte de 300 mest aktiva som skulle få det?

Postad

Jag vet inte.. Jag har spelat lite vid ett par tillfällen och skickade in ett mail där jag beskrev mitt intryck av klienten.

Men samma erbjudande har nog varit ute i Danmark tror jag får vid 2 tillfällen var det olika danskar där och jag tror inte dom sitter och lirar beta-freerolls för ingenting dom heller.

Postad

Jag skickade in och frågade, och fick ett svar att jag skulle få dem när de drar igång på riktigt.

För i jämnföra så har jag spelat totalt 10 timmar på deras klient och skickat in synpunkter.

Rätts så roligt att jag vann 4 dollar på en freeroll, och nu spelat upp det rill 78$ på deras 0.02-0.04 bord xD

Postad

Är det någon som har lyckats få ut några pengar från denna klient?

När ja trycker cashout och skriver det värdet jag vill ta ut får jag bara upp en liten popup som säger:

Your Withdraw failed.

Jag tänkte att det kan vara för att ja inte fyllt i nån utbetalningsinformation, men jag hittar ingenstans där man kan göra det.