back Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Jag vet att jag läst hur man gör detta men kan inte komma ihåg det längre. När jag ska bli medlem på Multipoker får jag upp ett felmeddelande att det inte går för att jag har ett account sedan tidigare på någon annan sajt inom samma nätverk. Hur löser man detta? Går de efter min e-post? Att det finns fler klienter installerade på min dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lupus123 Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Jag vet inte om denna topic fortfarande är aktuell, men den handlar ju rätt mycket om det du frågar efter. GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket! Lycka till. / anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2006 Det verkar som den är lite outdated. Får inte till det genom registerhacket iaf. Såg att det länkades till något program på första sidan men det förstår jag mig absolut inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts