Vigge Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Medan jag satt och gjorde ingenting vid min kära dator så tipsar en av mina vänner mig om http://www.hitman.us/ . Går in och tittar. Min vän var stensäker på att detta var sant. Själv så tror jag inte ens att det kan vara möjligt. Jag menar, hallå? Snälla nån, enlighten me. Citera
ades_va Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Lär vara fejkat, kan inte direkt vara lagligt att erbjuda såna där tjänster på internet. edit!: webmastern har humor iaf "10 -- Poet Commits Suicide by Firing Two Rounds into Own Head" Citera
devalanteriel Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Klicka på disclaimer... To state the obvious: Yes, this site is in fact a parody. Citera
Staahla Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Permanent Solutions to Common Problems! Citera
Guggan Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Gjorde min dag, den underbaraste hemsidan jag har sett på länge:) Har du några fler sådana på lut? Citera
Gyre Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Lär vara fejkat, kan inte direkt vara lagligt att erbjuda såna där tjänster på internet. edit!: webmastern har humor iaf "10 -- Poet Commits Suicide by Firing Two Rounds into Own Head" "3 -- Olympic Medallist Dies in Failed Suicide Attempt" Citera
Pokertomte Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 "HITMAN is a cruelty-free organization. None of our services have been tested on animals." Citera
Recommended Posts