OV1 Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Någon som kan ge mig lite kloka svar här? Satte in 2k på Parbet i fredags. Nu vill dom att jag ska skicka in kopia av ID och kreditkort, fram och baksida. De säger att insättningen var stor och att de gör det av ren säkerhetsåtgärd. Varför behöver de även baksidan på kreditkortet? Där står ju min tre-siffriga kod, varför behöver de även veta den? Om jag faxar över kopiorna och någon 2 dagar senare tömmer mitt bankkonto, kan jag kräva tillbaks allt av Parbet då? Är det standard att pokerbolag vill ha in en kopia av fram och baksida på kreditkortet om man gjort en "stor" insättning? Har dom rätt till att ha en kopia av min kreditkorts-baksida? Vad har ni för erfarenhet av detta? / Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 standardprocedur, prova att mejla dina frågor till parbet och se vad de svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Du får ju täcka över endel av siffrorna på kortet.. Vet inte exakt hur många men det borde de kunna svara på. Posta gärna här om du frågar då jag också är nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts