Gå till innehåll

VIP cashback


w4rp

Recommended Posts

Jag fick detta mejl från Bestpoker (B2B), kanske gäller samma för HeyPoker?

 

Dear Customer

 

As you certainly already have noticed, the Cash Back from March hasn’t been inserted to your cashier. This is because the 24hNetwork is increasing the quality of personal details in their database and the conditions for the VIP Cash Back Bonus to meet the new demands from the Malta Gaming Commission.

 

To receive the bonus, the personal details in the cashier must be correct and you must include your telephone number. For users from Sweden, the postal code is also required.

 

BestPoker has received information that you are one of the persons that are missing necessary information in the database.

 

You will be given a chance to update your personal details until April 15, and thereby to receive the bonus for March. If you do not complete you details prior to April 15 you will not receive any bonus for March. However, if you complete the personal information, the VIP Cash Back Bonus flag will automatically be checked and you will qualify for the running bonus period.

 

Best regards,

 

24HNetwork and BestPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, ja det är möjligt att det gäller för heypoker med. Jag kollade profilen i cashiern och fältet tele nr. var märkt med * även fast jag inte fyllt i det förut. Får se nudå när jag skrivit i det.

Konstigt ändå att man inte blir informerad, om det nu är så att bonusen försvinner om man inte fixar detta före 15april.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade supporten och fick till svar att min Cashback kommer den 15:e April förutsatt att jag uppdaterar min info med ett telefonnummer. Helt okej, undrar bara varför de inte kunde maila mig tidigare och be mig uppdatera infon så jag slapp sitta här och fundera över vad som gått fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade supporten och fick till svar att min Cashback kommer den 15:e April förutsatt att jag uppdaterar min info med ett telefonnummer. Helt okej, undrar bara varför de inte kunde maila mig tidigare och be mig uppdatera infon så jag slapp sitta här och fundera över vad som gått fel.

 

Exakt, antar då att samma sak gäller mig och mina bonusar kommer den 15e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

punkis: Beklagar att du har fått vänta. Tillbaka efter 2 1/2 veckas semester idag och ligger fortfarande gravt efter med PM-skörden.

 

För er som får vänta på cashbacken så kolla så att ni har ert telefonnummer ifyllt. Då kommer pengarna den 1:a varje månad. Annars kan det ta runt 12 dagar extra. Vad som fördröjde pengarna den här månaden vet jag tyvärr inte, men ska försöka ta reda på.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...