Pokemonn Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 HH ser ju lite olika ut för olika nätverk och det ska konverteras och grejas innan man postar det på forumet (har jag fått för mig). Så en lite nyfiken fråga är då vem som har det mest begripliga och bästa utseendet på Handhistoryn (före konvertering)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 b2b typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Har inte spelet på b2b men av de jag spelet på så gillar jag partys bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 B2B´s suger uppenbarligen stenhårt med tanke på att den data (eller lack of) som laddas ner inte är kompatibelt med PT ens. Party måste iaf vara med på top 3 listan. Crypto är väl också bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Varför har PT en autoimport-option för B2B om det inte fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 För att det "funkade" tidigare, men B2B har ändrat format iom en uppdatering av sina funktioner. B2B utelämnar nu tex datum, hand id, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Tycker att b2b ser bra ut till en början, men de HH som sparas på min hårddisk utelämnar stackstorlekarna på spelarna runt bordet, gillas inte! Party är nog den bästa som jag har provat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts