Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

So Stu won $1,000,000 and his third WSOP title with 5-high straight (A through 5). After the tournament Stu said:

“If every hand from start to finish was filmed — every bet, every raise, even every fold — players would witness a classic performance. It was a no-limit hold’em clinic”

Öh, någon som kan hjälpa till med översättning?

Tack

Postad

Är inte speciellt bra på engelska men skulle gissa på nå liknande:

"Om varje hand från början till slut filmades - varje bet, varje höjning, till och med alla läggningar - skulle pokerspelare få se en klassisk prestation. Det var klinisk spelad no limit holdem"

Gissar att du inte fattade den sista meningen, förstår inte riktigt heller vad han menar men tror de är nåt liknande som jag översatt.

Postad
Är inte speciellt bra på engelska men skulle gissa på nå liknande:

"Om varje hand från början till slut filmades - varje bet, varje höjning, till och med alla läggningar - skulle pokerspelare få se en klassisk prestation. Det var klinisk spelad no limit holdem"

Gissar att du inte fattade den sista meningen, förstår inte riktigt heller vad han menar men tror de är nåt liknande som jag översatt.

Edit: Var såklart för seg. Han menar såklart sin egen prestation

Edit2: Nu tryckte jag på fel knapp också och citerade mig själv,dags att gå och lägga sig :roll: