RodgeOne Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 So Stu won $1,000,000 and his third WSOP title with 5-high straight (A through 5). After the tournament Stu said: “If every hand from start to finish was filmed — every bet, every raise, even every fold — players would witness a classic performance. It was a no-limit hold’em clinic” Öh, någon som kan hjälpa till med översättning? Tack Citera
Narkissoz Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Om varje hand från början till slut filmades - varje bet, varje höjning, till och med varje fold - skulle spelare få bevittna en klassisk insats. Det var en no-limit hold'em-skola. Ungefär. Citera
RodgeOne Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Postad 2 April , 2006 Ungefär så läste jag det med, men hur menar han? Bör betyda att allt spelades perfekt? Menar han alla spelares insats eller bara hans egen? Citera
Lundan Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Är inte speciellt bra på engelska men skulle gissa på nå liknande: "Om varje hand från början till slut filmades - varje bet, varje höjning, till och med alla läggningar - skulle pokerspelare få se en klassisk prestation. Det var klinisk spelad no limit holdem" Gissar att du inte fattade den sista meningen, förstår inte riktigt heller vad han menar men tror de är nåt liknande som jag översatt. Citera
Lundan Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Är inte speciellt bra på engelska men skulle gissa på nå liknande: "Om varje hand från början till slut filmades - varje bet, varje höjning, till och med alla läggningar - skulle pokerspelare få se en klassisk prestation. Det var klinisk spelad no limit holdem" Gissar att du inte fattade den sista meningen, förstår inte riktigt heller vad han menar men tror de är nåt liknande som jag översatt. Edit: Var såklart för seg. Han menar såklart sin egen prestation Edit2: Nu tryckte jag på fel knapp också och citerade mig själv,dags att gå och lägga sig Citera
BLIZT Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Japp i detta sammanhang är det nog inte klinisk som menas Citera
Herodude Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 jag tror dit han vill koma är att han tok regerade hela tävlingen.. enligt sig själv. Citera
Lottie Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 jag tror dit han vill koma är att han tok regerade hela tävlingen.. enligt sig själv. Vilket nog inte var så långt ifrån sanningen. Citera
Recommended Posts