keyzer_soze Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Någon förklara till mig varför sådana här sidor dyker upp? Enjoy.... http://www.lasvegastravelog.com/forign/swedish/index.html Citera
devalanteriel Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 För att folk tror att automatisk översättning fungerar. Citera
Waggho Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Hahaha, kvällens skratt! Näst efter RayIV:s pinsamma historia i alla fall. Någon folk gå till Ny York för den skyskrapa byggnader, och den Staty av Frihet.Någon folk besök Paris till se den Eiffel Torn. Citera
Largo-Sama Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 NATEN LIV Las Vegas befinner en 24 timme by och där are en utanpå en hundered Va? Citera
Billskog Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Haha! Helt underbar översättning. Citera
Roy Ahl Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 . åfyfan, jag kan inte läsa sån´t här när jag har migrän. Flygningar ner den Las Vegas Remsa.Fluga utanpå Sjö Mjöd och Hoover Damm. Citera
Recommended Posts