Gå till innehåll

Svag premiär för Svenska Spels pokersajt


cardborren

Recommended Posts

Jag är helt klart nöjd med trafiken. Högt över förväntan. Det kändes inte heller helt svårt att plussa då man är van att somna i en långtråkig B2B-portal. Här är det action dygnet runt, well... kanske inte mellan 03 och 07 men :)

 

Känns ruskigt ovant att vinna potter som ser ut att vara 9 gånger större än vad de i vanliga fall är.

 

Blir kul att följa utvecklingen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror det kommer att vara betydligt fler spelare online senare

med tanke på att du måste ha spelkort och att dom måste skicka hem en kod till dig om du glömt ditt pass så tar det nog lite tid innan dom når sina peaks

 

Fick min kod direkt från siten. Spelkortsnumret får du ju direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att det bara får vara svenskar som spelar på sspoker så måste det vara en succé.

 

Själv är jag klart positivt överraskad på alla sätt. Jag har ju läst i alla trådar här på forumet där sspokerklienten nästan liknats med heliga graal där alla fiskar kommer att finnas. Jag trodde inte en sekund på den skrönan men var tvungen att gå in och se för mig själv iaf.

 

Jag började på nl200 kr då jag satte in 200 kr. Efter 15 min satt jag med 400 kr. Jag blev smått förvirrad av vilken nivå jag borde sitta på. Så jag hoppade in på nl1000 istället med mina 400 kr. Tog inte lång tid förrän jag hade dubblat där heller. Verkade som att ingen hade förstått konceptet med en kicker. Jag trodde verkligen inte mina ögon. Det var bara att sitta vid ett fullring och vänta på en hand och så dubblade man.

 

Sen testade jag att vara med i multi för 55 kr. 220 spelare, kom 18:e plats efter lite otur. Och så lirade jag nån fler timme till ikväll. Totalt plus 1300 kr på kanske 3 timmars spel. Hade blivit mer om jag inte fick för mig att slaska bort mig på en 220 kr sit and go som jag borde vunnit. Läste motståndaren rätt på dålig hand när jag tryckte all in med mitt färgdrag på ett bord med A på. Han synade utan drag med K8 på handen. Min QJ höll inte när jag inte fick in färgen. Grym syn där, men va tusan. Det var det värt.

 

Så mina herrar, och flickor. Ikväll fann jag graal. Synd bara att det tar en vecka att få ut pengarna. Men enligt ss är det bara för min egen säkerhets skull det tar en vecka att få ut pengarna. Jag skulle gärna vilja höra resonemanget bakom det tänkandet. Risken finns ju att jag annars kanske skulle göra ett förhastat uttag av mina pengar och då skulle jag ju helt förlora chansen att spela bort dem. Som det känns nu är väl risken större att jag råkar få en bankrulle för första gången i mitt liv. Känns jobbigt att chasha ut om det ändå dröjer en vecka innan jag får pengarna.

 

Leffe, som är på väg mot sängen med ett stort leende på läpparna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller vänta nu, nu kom jag på hur de måste tänka när de tycker det är en säkerhet att jag måste vänta i en vecka för att få ut pengarna. Är man spelberoende så vill man ju ha snabbare och större kickar hela tiden. Så om man måste vänta en vecka på innan man får pengarna i handen så blir kicken inte densamma för en spelberoende som det hade blivit om han hade kunnat få dem på en gång. Är man inte spelberoende så kvittar det om man får pengarna idag eller om sju dagar. Det är ju bara en skillnad i likviditet och inte i värde.

 

Leffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...