jojje44 Postad 20 Januari , 2014 Rapport Postad 20 Januari , 2014 Var hittar man notes/färgmarkeringarna i MacOS? Citera
Svenska Spel Postad 23 Januari , 2014 Rapport Postad 23 Januari , 2014 Nej. Bara nej. Har ni pratat med något "DUELL"-proffs angående det här öht? När PokerStars spenderar nästan ett år på att förbättra heads up-situationen på sin site och går igenom otaliga förslag och aldrig ens nosar på en liknande funktion så tycker jag man kan dra lärdom och inse att det kanske inte är så bra. Ni är faktiskt helt fel ute här, det förbättrar ingen action alls. Det är bara ett extremt irritationsmoment. Men men, hur lång tid är "X" så att man vet det? Lite drygt att sitta med bordet uppe och äggklockan brevid... Den tid som är inställd nu handlar om 120 minuter, alltså 2 timmar innan du får lämna bordet för att de ej blivit något spel. Vi tar med dina synpunkter på förändringen för att se om detta är något som behövs ändras i framtida uppdateringar. Var hittar man notes/färgmarkeringarna i MacOS? På Mac är mappen för noteringar och handhistorik dold. 1. Håll ner ALT och gå till "Gå" menyn. Du skall då kunna se biblotek poppa upp där som en "filhanterare". 2. Gå sedan in i mappen Applications Support/Boss Media/ Svenska Spels Poker/ Svenska Spels Poker. 3. Höger klicka på Svenska Spels Poker och välj "Visa paketets innehåll". 4. Nu visas de dolda filerna. Kolla under C ontents/MacOS/notes. Där ligger även handhistoriken. Mvh/ Niklas - Poker Citera
Gavve Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Vad är det som händer med klienten för stunden? Utsparkad för att jag tappade connection till lobbyn, och nu står det att jag är redan är inloggad. Ser ut att vara likadant för alla... Citera
Vladi Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Hej svenska spel! Tänkte sätta mig och spela lite poker en sådan här vacker fredag men det funkar inte, tycker ni själva att ni är duktiga på det ni håller på med? Puss och kjamiz edit: får man ränta på pengarna som jag lånar ut till er på borden jag inte kommer åt? Citera
Qualified Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Turneringarna startar inte heller. Hur mår ni? Citera
Moehaunter Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Alltså, hur länge tänkte ni vara stängda för underhåll så här en löningsfredag? Samtidigt sitter min bror inloggad hos er och grindar för fullt Citera
Helrörstoken Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Vad gör ni på underhållet ni har VARJE vecka egentligen? Citera
Svenska Spel Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Hej, Just nu upplever vi tekniska problem med pokerklienten och har därför pausat och avbrutit pågående turneringar. Vi kommer att återbetala pågående turneringar enligt våra regler och hoppas vi så snabbt som möjligt ska kunna ordna så alla kan lira igen. Mer information kommer uppdateras kontinuerligt. Mvh/ Niklas - Poker Citera
minibiff Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Här är social och skiter i att grinda under kvällen och när man väl sätter sig ner i soffan, drar fram en redbull, på med någon go låt i hörlurarna och mindsetet är på topp. Möts av "Vi har för närvarande ett underhållblablalba". Musiken byts mot Kent och man tappar sinnet. Avgå alla Citera
Gyre Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Kan inte ens avtilta mig genom att skrapa virtuella trisslotter, all deg är ju så klart låst i den nedstängda klienten. Citera
padrinosftw Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Jag tror ni kan ha kostat mig 50k, men det är ok för ni är härliga ändå (= Citera
Svenska Spel Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Hej, Som ni skriver så har vi fortfarande tekniska problem med klienten och felsöker för fullt. Vi hoppas kunna öppna upp för spel inom en timme. Mer information kommer uppdateras kontinuerligt. Mvh/ Niklas - Poker Citera
stefanovic Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Hej, Som ni skriver så har vi fortfarande tekniska problem med klienten och felsöker för fullt. Vi hoppas kunna öppna upp för spel inom en timme. Mer information kommer uppdateras kontinuerligt. Mvh/ Niklas - Poker hur fan är det möjligt???!!! lönehelg och allt o man sitter dyng taggad så funkar det inte.... Citera
urmy Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Ett par bord som slocknade för mig, medan ett par fortfarande hölls igång. Pengarna var kvar på bordet, gick att se i lobbyn att jag satt kvar med stacken men bordet gick inte att öppna. Hoppas att de slantarna hittar tillbaka till kontot utan strul. Citera
Vladi Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Har svs förklarat varför dom fortsatte med Boss? Citera
Gavve Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Ett par bord som slocknade för mig, medan ett par fortfarande hölls igång. Pengarna var kvar på bordet, gick att se i lobbyn att jag satt kvar med stacken men bordet gick inte att öppna. Hoppas att de slantarna hittar tillbaka till kontot utan strul. Samma för mig, tre bord dog och två var kvar när klienten stängdes. Återstår att se när dom pengarna trillar in Citera
jojje44 Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Ett par bord som slocknade för mig, medan ett par fortfarande hölls igång. Pengarna var kvar på bordet, gick att se i lobbyn att jag satt kvar med stacken men bordet gick inte att öppna. Hoppas att de slantarna hittar tillbaka till kontot utan strul. Samma sak hände mig Citera
rahm93 Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Nästan så man blir övertygad om att SvS drar något dåligt skämt Citera
Lokenius Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 programvaran är perfekt atm ^^ Citera
Svenska Spel Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Hej, Vi är fortfarande nere för underhåll och senaste nytt är att vi beräknar öppna igen ca 18:00. Turneringar återbetalas i detta nu och är färdiga under kvällen. Tack för tålamod och hoppas på en bättre fortsättning på fredagskvällen. Mvh/ Niklas - Poker Citera
okocha Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 hejhopp pokerforumiter! jag måste bara ge lite beröm till alla som regelbundet skriver här, denna tråden är en av mina favorittrådar all time på pf då den på ett unikt sätt ger en inblick i några svs-spelares vardag. keep it up! Citera
minibiff Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Hej, Vi är fortfarande nere för underhåll och senaste nytt är att vi beräknar öppna igen ca 18:00. Turneringar återbetalas i detta nu och är färdiga under kvällen. Tack för tålamod och hoppas på en bättre fortsättning på fredagskvällen. Mvh/ Niklas - Poker INB4 Hela svs-eliten spammar "Prova igen" exakt 18.00 och servrarna kraschar igen. Citera
Recommended Posts