HeyJohan Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Erbjudande för POKERFORUM.nu's medlemmar i april SF Presentkort Lämna datorn för ett par timmar och stilla ditt popcornbegär. En biljett gäller för 1 valfri film på samtliga SF's biografer Ord pris: 500 VIP Pris för PF-medlemmar: 400 VIP iPod Radio Remote Radio och hörlurar till din iPod. Passar samtliga modeller. Själva radion styr du via mjukvaran. Ord pris: 3.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 2.200 VIP Samsung Syncmaster 711MP Kalasbra TV. Leveranstid är cirka en och en halv vecka. Ord pris: 20.000 VIP Pris för PF-medlemmar: 16.000 VIP Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop. Citera
kfluffie Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Fråga: Har en iPod Shuffle, är iPod Remote värd att ha då?? Kan man "scanna" in nya kanaler direkt via den där iPod remoten?? MVh //KF Citera
Neverum Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Hur klassas man som Pokerforum-medlem hos HeyPoker? Räcker det med att man har uppdaterat sin spelarprofil med kontonamn här på forumet eller måste man ha reggat sig med PFNU-signupkoden? Citera
HeyJohan Postad 30 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2006 kluffie: Där kom det en fråga som jag inte har svar på tyvärr. Men det känns som att det kan bli svårt att få dem att fungera tillsammans. Neverum: Man måste ha reggat sig med PFNU-signupkoden. Mvh Johan Citera
ladatarzan Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Fråga:Har en iPod Shuffle, är iPod Remote värd att ha då?? Kan man "scanna" in nya kanaler direkt via den där iPod remoten?? MVh //KF länk till apple.com "Det här tillbehöret kan användas med följande iPod-modeller: iPod nano iPod with video" Citera
onderchild Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Tjena Hur länge är biobiljetterna giltiga? Funkar det fortfarande så på B2B att man kan använda sina poäng under tiden/efter bonusjagandet utan att det påverkar bonusen? Det jag menar är om jag kan handla för dem nu, min bonus är avklarad men ej utbetald, utan att det påverkar utbetalningen. syns vid borden Citera
baller Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Ja bonus och vip är seperata. Du tjänar in din bonus med vip, men du löser inte in din bonus med vip. Så om du har "clearat" eller inte clearat en bonus så har du ändå kvar alla vips efteråt, oavsett hur det gått med bonusen. Citera
onderchild Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Ja bonus och vip är seperata. Du tjänar in din bonus med vip, men du löser inte in din bonus med vip. Så om du har "clearat" eller inte clearat en bonus så har du ändå kvar alla vips efteråt, oavsett hur det gått med bonusen. Tack för svar men jag får nog omformulera mig ... har nu omformulerat min tidigare fråga Citera
baller Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Och svaret blir, ja du kan göra vad du vill med dina VIPs, det påverkar inte bonusen. Citera
Hap Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Om man registrerade sig med en annan signup kod än Pokerforums egna, är det då omöjligt att ta del av dessa erbjudanden? Kan man inte göra en reload med någon ny pokerforum kod så att man blir reggad som medlem från Pokerforum i framtiden? Typiskt att jag inte hade en aning om PFs bonus när jag reggade mig på Heypoker. Tack på förhand - ser fram emot ditt svar, Johan. Citera
slice74 Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Johan: Beställer jag sakerna i heyshopen om jag vill utnyttja pf-priset eller pm:ar jag dig? Edit: Tack baller, såg det nu! Citera
baller Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop. Står ju i första posten. Citera
onderchild Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Aaaah, ännu en hög bra erbjudanden. Hörs det månne något korridorsskvaller om erbj på lilla nanon, gör det gör det gör det ??? Citera
tototorsten Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Hur kommer man in i heyshop? jag vill beställa men ser inte någon shop på deras hemsida. Citera
Caines Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Hur kommer man in i heyshop? jag vill beställa men ser inte någon shop på deras hemsida. Här adressen direkt till shopen http://heypoker.com/v2/?page=9 Citera
ricba640 Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 När kommer det ett PF erbjudande på någon av handväskorna?? =) JAg behöver muta tjejen så hon inte blir tokig på mitt pokerspelande!!! =) Citera
HeyJohan Postad 20 April , 2006 Författare Rapport Postad 20 April , 2006 Ok, vi får se till att ordna ett erbjudande på en av väskorna. Låt oss bara invänta höstkollektionerna som släpps inom en månad så kan du få ge henne en modell som håller ett tag Mvh Johan Citera
onderchild Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Väskor, och framförallt nöjda flickvänner, i all ära men läste om att ni haft erbjudande på minsta nanon. Det var ju jääääättelängesedan, Repris på G måntro??? Citera
HeyJohan Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 onderchild: Syftar du på 1gb-varianten då? Det ska vi nog kunna ordna Mvh Johan Citera
onderchild Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Japp, det var den jag syftar på! Det vore ju rena drömmen i så fall Ha en trevlig helg... Citera
HeyJohan Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 Ok, då ska vi försöka ordna det Mvh Johan Citera
mirage Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 skulle gärna se ett erbjudande i maj för xbox360, kanske med ett valfritt spel? Citera
Birdflyer Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Hur fungerar det egentligen när man köper dessa varor? Om jag vill köpa en SF-biljett, står det givetvis att den kostar 500 VIP på er sida, ska jag göra något mer förutom att genomföra köpet? Vad jag menar är, går "rabatten" igenom automatiskt eller ska jag kontakta er angående köpet? Citera
HeyJohan Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 mirage: Då ska vi se vad vi kan ordna BirdFlyer: När du genomför köpet så kommer du att se det ordinarie priset. När vi sedan drar VIP-poängen så kommer vi att se att du har reggat dig via Pokerforum och då drar vi 'rätt' mängd. Mvh Johan Citera
Recommended Posts