Bergenbauer Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Någon som har kört nån MTT ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 ja var med i första, o åkte efter 3 händer... så bra är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 ja var med i första, o åkte efter 3 händer... så bra är jag Hehe.. Det är säkert riggat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Jag måste säga att siten är fin-fin förutom att det inte går att göra playernotes. plussat 139*BB på två timmar. Har då spelat snortajt men med tanke på att folk går all in med A2o så kanske man kan vara liiite lösare. Återkommer om nån dag när mitt flyt vissnat och jag har gulat! p.s nej, jag skrev inte fel, 139*BB på två timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klabbe99 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Jag måste säga att siten är fin-fin förutom att det inte går att göra playernotes. plussat 139*BB på två timmar. Har då spelat snortajt men med tanke på att folk går all in med A2o så kanske man kan vara liiite lösare. Återkommer om nån dag när mitt flyt vissnat och jag har gulat! p.s nej, jag skrev inte fel, 139*BB på två timmar! På 100/200 nivå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 139 bb på två timmar är väl inte direkt något över det vanliga? Har hänt att man dragit in det tiodubbla på ett par timmar ju hehe. Nej nu är jag bara bitter för att jag inte kommer in på skiten, har tappat bort mitt svenska spel kort. Verkar inte gå att få nytt.. sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Som flera andra har jag osså tappat mitt SS-kort... Inte så jäkla konstigt eftersom jag fick det för en 7-8 år sen och aldrig använt det Frågan är då: Nån som ringt support och fått kortnummer och kod den vägen? Eller måste man snällt vänta ett par dar på att det nya kortet ska komma i posten? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Emilio, hahah, det är riggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nej nu är jag bara bitter för att jag inte kommer in på skiten, har tappat bort mitt svenska spel kort. Verkar inte gå att få nytt.. sjuktGår att beställa nytt kort via hemsidan... Så det är inte sjukt, bara lite lätt illamående med en touch av huvudvärk /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Klippte itu mitt spelkort för två år sedan. Lovade att aldrig mer spela på SS... Dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Klippte itu mitt spelkort för två år sedan. Lovade att aldrig mer spela på SS... Dumt! Det var antagligen ganska smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elkusko Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Det är bara att ringa kundservice så får du en reda på ditt kortnummer och en tillfällig kod, går på 2 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickard Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu verkar det vara strul,. kan inte logga in, "Tekniskt fel" står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu verkar det vara strul,. kan inte logga in, "Tekniskt fel" står det. Märker inga problem inne i klienten, förutom att jag blev utdragen av treoutare på rivern... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Mer fisk än på andra sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Hur många inne nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 2482st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Kan utlänningar spela på svenska spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berzerker Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 sjukt fiskigt är mitt omdöme än så läge, hade trott det motsatta första dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Kan utlänningar spela på svenska spel? Endast svenska medborgare skrivna i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upstart Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Provade på att lira lite 0.5/1 för att testa stället. Slutade efter 45 minuter med ett plus på 422:- Fick betalt för allt eller så lägger de sig när potten är stor och betten är liten. Många missclick på mini höjningar, lång betänketid och lite allmänt segt. 36 händer/timme. Men jag kommer hitta tillbaka för en fisketur då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Helt sjukt jue, snittpotter på runt 100BB! på vissa bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berzerker Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Det märks att uttrycket "all in" har slagit igenom. Snittpotter på 0.5/1 på 100 spänn. Helt galet. Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Inga fullbord alls på NL 5/10, 7,50/15 trodde att det skulle vara en populär limit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ReBs Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Undrar hur supporten är om det knasar hos SS.... Måste man beställa hem blanketter å utfärda en överklagan? Fast jag tycker det flyter på finfint hittils dock, förutom vissa regelbuggar då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts