p0k3rk1ng Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Hmm, någon som vet vad potten måste bli i NL för att räknas som rakade enligt bonusen? Testade NL$25 och alla händer där rake tas verkar inte räknas.joo, alla potter där rake tas får du en raked hand Är du säker, jag får inga raked hands när raken blir 0.10 cent. Citera
Aeis Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Stoppade nyss in pengarna. De skriver: The bonus offer expires on 02-APR-06 EST EST är 6 timmar bakom oss. Så då har jag på mig till söndag 2:a april klockan 06:00 att klara bonusen? Tänker jag rätt? Jag vet inte riktigt hur du tänker eftersom du bara har angett datum och ingen tid i ditt citat. Men det är bara att räkna framåt tre dygn från att du satte in pengarna, vilket alltså borde vara någonstans mellan 18 och 19 på söndag. Kunde inte ange tid då inte empire gav mig någon Citera
elakemans Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 När potten går kommer till 2 USD räknas det som en raked hand Hmm, någon som vet vad potten måste bli i NL för att räknas som rakade enligt bonusen? Testade NL$25 och alla händer där rake tas verkar inte räknas.joo, alla potter där rake tas får du en raked hand Är du säker, jag får inga raked hands när raken blir 0.10 cent. Citera
Uppenberg Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 När potten går kommer till 2 USD räknas det som en raked hand Hmm, någon som vet vad potten måste bli i NL för att räknas som rakade enligt bonusen? Testade NL$25 och alla händer där rake tas verkar inte räknas.joo, alla potter där rake tas får du en raked hand Är du säker, jag får inga raked hands när raken blir 0.10 cent. 'är det 2 $ nu? förut var det 1$ Citera
star1 Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Den här sidan gör mig galen. När jag inte har någonting och försöker bluffa är borden skitlösa. När jag sedan får ett bra PP och höjer preflop blir det rundfold. Har dessutom förlorat 2/2 AA idag. välkommen till klubben Har torskat två raka AA vs KK preflopp Citera
stugan Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 "If you cash out any amount from your EmpirePoker.com account during the Bonus Period, but prior to making a qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus." Betyder det att jag måste vänta tills bonus tiden har gått ut fast jag jag clearat bonusen innan? Citera
CI Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 När potten går kommer till 2 USD räknas det som en raked hand Hmm, någon som vet vad potten måste bli i NL för att räknas som rakade enligt bonusen? Testade NL$25 och alla händer där rake tas verkar inte räknas.joo, alla potter där rake tas får du en raked hand Är du säker, jag får inga raked hands när raken blir 0.10 cent. 'är det 2 $ nu? förut var det 1$ Jo 1$ pott räcker. edit: Har de någon sign-upbonus och var hittar man den i så fall? Vad krävs? Citera
Uppenberg Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 När potten går kommer till 2 USD räknas det som en raked hand Hmm, någon som vet vad potten måste bli i NL för att räknas som rakade enligt bonusen? Testade NL$25 och alla händer där rake tas verkar inte räknas.joo, alla potter där rake tas får du en raked hand Är du säker, jag får inga raked hands när raken blir 0.10 cent. 'är det 2 $ nu? förut var det 1$ Jo 1$ pott räcker. edit: Har de någon sign-upbonus och var hittar man den i så fall? Vad krävs? jag minns inte koden om de va nnån men det var 7x iaf Citera
Lupus123 Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 "If you cash out any amount from your EmpirePoker.com account during the Bonus Period, but prior to making a qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus." Betyder det att jag måste vänta tills bonus tiden har gått ut fast jag jag clearat bonusen innan? Vad som står är att "om du tar ut pengar under bonusperioden (tiden som erbjudandet gäller), men FÖRE du sätter in slantarna för att spela bonusen, så får du inte vara med". Jag gissar att du helt enkelt petat in pengar, lirat dina raked hands och fått bonusen, om så är fallet är det rätt lugnt att ta ut dem. Det där är ett villkor för att folk som redan har pengar på kontot inte ska kunna ta ut dem, sätta in dem direkt för att sen få bonus. Typ. Citera
MrKlistr Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 När potten går kommer till 2 USD räknas det som en raked hand Hmm, någon som vet vad potten måste bli i NL för att räknas som rakade enligt bonusen? Testade NL$25 och alla händer där rake tas verkar inte räknas.joo, alla potter där rake tas får du en raked hand Är du säker, jag får inga raked hands när raken blir 0.10 cent. 'är det 2 $ nu? förut var det 1$ Jo 1$ pott räcker. edit: Har de någon sign-upbonus och var hittar man den i så fall? Vad krävs? De har en 100 dollars signup 20% x5 bonus som jag hittade i varje fall. Sök på nätet eller skicka PM till mig så kan jag ge en länk. Tror inte man får sätta ut länkar till sånt här eller har jag fel? Räknas väl som reklam eller? Citera
blizzet Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Jag har spelat denna nu och det är de värsta sessioner jag upplevt sedan jag började spela för lite över 1 år sedan. Tog dessutom lång tid cleara trots konstant 2 samtidiga 1/2 FL bord. Jag kommer ALDRIG mer spela på den här sajten. Blev +-0 efter jag fått bonusen. Som någon skrev här innan så vet jag inte hur många AA, KK osv jag förlorade. Det var ideliga bad-beats under 10-15 sessioner. Laddade upp handhistoriken på "pokergrader.com", och den indikerade maximal otur i alla sessioner utom en som var AVERAGE, och den var den enda som gick lite plus. Tyckte det var mkt tighta/aggressiva spelare på alla de bord jag spelade, så iofs bra motstånd. Mot slutet började jag verkligen betvivla hela sajten...det kändes bara för overkligt. Men visst det kanske var den extremaste oturen som slog till. Nån gång råkar man väl ut för det förr eller senare. Känns dock som det är många det har drabbat just på Empire! So watch out... Citera
Reaper Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Tyckte det gick utmärkt att cleara på 4st NL50 6manna (tog 2 kvälls-/nattpass då det var gott om bord/folk).. dock mkt utdragningar för mig med.. men thats poker! Ända dåliga med sajten/klienten är att man max får lira 4 bord hade velat köra 6-8st.. men men Citera
Recommended Posts