Myt4z Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Möjligt att det redan står ngnstans, i så fall ber jag om ursäkt att jag postar detta igen. Undrar om sign up bonusen betalas ut 30 dagar efter sign up och att vip är inspelade. Eller börjar dessa 30 dagar räknas först när vip är inspelade? //Myt4z Citera
Grankott Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Hehe har du ens bemödat det att söka svaret själv? (Ursäkta mitt totalt meningslösa inlägg!) Citera
vetgirig Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 För min del så betalades bonusen ut 33 dagar efter att jag satte in pengarna. De är tydligen lite överbelastade så det tar några extra dagar för dem att betala ut pengarna till kontot. Citera
Caines Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Tänk på att Februari bara hade 28 dagar, antagligen där problemet ligger. Citera
Myt4z Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2006 Hehe har du ens bemödat det att söka svaret själv?(Ursäkta mitt totalt meningslösa inlägg!) Jorå, kikade. Men måste missat. Som sagt, sry om det redan står. Du är ursäktad. Ok, tack för svaren! //Myt4z Citera
Grankott Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Hehe har du ens bemödat det att söka svaret själv?(Ursäkta mitt totalt meningslösa inlägg!) Jorå, kikade. Men måste missat. Som sagt, sry om det redan står. Du är ursäktad. Ok, tack för svaren! //Myt4z Även du är ursäktad! (Ännu ett totalt meningslöst inlägg) Citera
Recommended Posts