Gå till innehåll

March Freeroll 1 & 2 - €1.000 per gång


HeyJohan

Recommended Posts

För att fira Grebbestads-klonkarna, för att det är vår och för att vi gillar er så tänkte vi köra två stycken freerolls den här veckan:

 

Torsdag och fredag, 30-31 mars kl 20.20 kör vi en €1.000-freeroll.

Startstack: 4.000

Periodlängd: 12 min

 

Antalet platser är begränsat!

 

Ha det så roligt :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

galet mycket kort jag får, var uppe på 32k (fett chipi) efter att ha vunnit en massa all in med hyfsade pockets (får pockets varanan hand typ) och nu är jag nere på 20k efter att ha förlorat 2 all in mot shortstackar me 88 vs JJ båda gångerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

galet mycket kort jag får, var uppe på 32k (fett chipi) efter att ha vunnit en massa all in med hyfsade pockets (får pockets varanan hand typ) och nu är jag nere på 20k efter att ha förlorat 2 all in mot shortstackar me 88 vs JJ båda gångerna.

 

Ser att du är ute Bein. Vad hände? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

galet mycket kort jag får, var uppe på 32k (fett chipi) efter att ha vunnit en massa all in med hyfsade pockets (får pockets varanan hand typ) och nu är jag nere på 20k efter att ha förlorat 2 all in mot shortstackar me 88 vs JJ båda gångerna.

 

Ser att du är ute Bein. Vad hände? ;)

 

jag gick ut och skulle kolla posten (hade glömt den) blev nyfiken om jag hade. Sen ser jag att ploggen varit här och jag inte hunnit skottat. har typ (ÖVERDRIVER EJ) 1meter höga snövallar och blir rejällt tiltad och inser att jag måste ta bort dem, sen börjar jag spela oseriöst som fna och gå all in med melanpar osv. :P så sumerar

 

Plogg = Tilt = Snabbt ur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FY FARAO VA SUR JAG BLIR! Först förlorar jag kanske 8k pot när nån idiot synar ner med K10 hela vägen och träffar tian på river. När jag bettar pot, uscy. Sen så går jag all in i Smallblind med A7 med 5xBB och blir nersynad av hans A8 som står. ligger 5KQJ och naturligtvis kommer den retfulla 6an på river :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...