Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Poker på radion :)

* Flytt till PiM - QoS *

Sitter på Praktiken utan Hörlurar =/

Vad handlar det om?

Kan du texta?? =)

Det e helt grymt , man får reda på vad "folda" "calla", stack" "bankrulle" "tilta" betyder på pokerspelarnas hemliga språk....

Nu känns det som jag börjar fatta vad fan det e jag har sysslat med det senaste året....

Synd att du missar det...

fast P1's program brukar finnas att ladda hem ... så då kan du oxå lära dig vad texas hold em går ut på , det e tydligen det senaste att spela hold'em på internet... en riktig BOOM skulle man kunna säga.

Mvh

Micke

Postad
HAHA hoppas ni vet vad tilta är nu :D

Om jag förstod det rätt så e det när man sitter och spelar med två stycken poker-ess och dessa poker-essen börjar bonka på en så man blir GUL och blå ?

Postad

Snubben nämner dessutom pokerforum (QoS, skicka han en keps ;) )

Reportern: Pratar ni mycke om det här? (det här = spelberoende, att folk förlorar osv)

Snubben: Ah, sista tiden har vi pratat om det. Nu har jag ingen i min bekantskapskrets som är spelberoende men eller liknande men det kan ju väntda oerhört fort. Absolut. Speciellt på pokerforum, där jag är inne då. Där brukar, där diskuteras det lite oftare då. Det är väldigt givande då för ibland så kommer det in folk som förlorat allt, mycke på nätpoker, går in och skriver där, då får man sig en tankeställare. osv