NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Poker på radion * Flytt till PiM - QoS * Citera
kfluffie Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Poker på radion * Flytt till PiM - QoS * Sitter på Praktiken utan Hörlurar =/ Vad handlar det om? Kan du texta?? =) Citera
NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Poker på radion * Flytt till PiM - QoS * Sitter på Praktiken utan Hörlurar =/ Vad handlar det om? Kan du texta?? =) Det e helt grymt , man får reda på vad "folda" "calla", stack" "bankrulle" "tilta" betyder på pokerspelarnas hemliga språk.... Nu känns det som jag börjar fatta vad fan det e jag har sysslat med det senaste året.... Synd att du missar det... fast P1's program brukar finnas att ladda hem ... så då kan du oxå lära dig vad texas hold em går ut på , det e tydligen det senaste att spela hold'em på internet... en riktig BOOM skulle man kunna säga. Mvh Micke Citera
NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 programmet och en beskrivning av handlingen finns för download här http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/index.asp?programID=1253 Citera
slowboy Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 HAHA hoppas ni vet vad tilta är nu Citera
NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 HAHA hoppas ni vet vad tilta är nu Om jag förstod det rätt så e det när man sitter och spelar med två stycken poker-ess och dessa poker-essen börjar bonka på en så man blir GUL och blå ? Citera
slowboy Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Det var nog nåt liknande iaf undrar vad han som pratar nu heter här på PF.. Citera
NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 mmm, fast mamma och pappa verkar inte vara förtjusta över spelandet , så vi får nog inte veta vem det är.. Citera
slowboy Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Det verkar inte bättre men han kanske ser denna tråden och vill "komma ut"... han spelade ju 5/10 iaf... Citera
NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 nu var det slut , Nästa veckas program handlar om pokermissbrukare ,,,, i kölvattnet av pokerboomen. Tisdag 4 april kl 11.03 på P1 Citera
baller Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 programmet har inte kommit upp för streaming ännu iaf... Citera
NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 På det stora hela ett helt ok prg tycker jag ... målade inte direkt upp nån varken glamourös eller kriminell bild av pokern ... Citera
NN4AN_Mike Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 programmet har inte kommit upp för streaming ännu iaf... nu ligger det uppe Citera
baller Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Kul citat: "Det är jätte roligt att gå 10000sek plus, det är definitivt mycke roligare än att gå 5000sek minus" Citera
baller Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Snubben nämner dessutom pokerforum (QoS, skicka han en keps ) Reportern: Pratar ni mycke om det här? (det här = spelberoende, att folk förlorar osv) Snubben: Ah, sista tiden har vi pratat om det. Nu har jag ingen i min bekantskapskrets som är spelberoende men eller liknande men det kan ju väntda oerhört fort. Absolut. Speciellt på pokerforum, där jag är inne då. Där brukar, där diskuteras det lite oftare då. Det är väldigt givande då för ibland så kommer det in folk som förlorat allt, mycke på nätpoker, går in och skriver där, då får man sig en tankeställare. osv Citera
Trolldeg Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Vad har dom för skumt format på filen? Citera
listig Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Snubben i reportaget är ju högst vettig och gör ju bra ifrån sig. Vore kul att veta vem du är på forumet - hint hint. Citera
Recommended Posts