STO Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Ville bara dela min glädje med alla sportingbet spelare , och härmed meddela att jag igår vann ovanstående turnering och kammade hem fina $2749. Spelet flöt på bra och jag var faktiskt aldrig riktigt illa ute. Har gått troll i mitt CG spel på sista tiden, så denna vinst var verkligen välkommen!!! Citera
kfluffie Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Ville bara dela min glädje med alla sportingbet spelare , och härmed meddela att jag igår vann ovanstående turnering och kammade hem fina $2749. Spelet flöt på bra och jag var faktiskt aldrig riktigt illa ute. Har gått troll i mitt CG spel på sista tiden, så denna vinst var verkligen välkommen!!! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4737 Citera
ParadiseEric Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Ville bara dela min glädje med alla sportingbet spelare , och härmed meddela att jag igår vann ovanstående turnering och kammade hem fina $2749. Spelet flöt på bra och jag var faktiskt aldrig riktigt illa ute. Har gått troll i mitt CG spel på sista tiden, så denna vinst var verkligen välkommen!!! GRATTIS! Mvh Sportingbet Citera
ninreb Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 snyggt. jag har spelat den en gång. då kom jag tvåa. man klonkar rätt friskt i den. tror jag vann 6 raka coinflips i den eller något. Citera
Atilla Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 blev nr 2 i går 1723$ och nr 7 i 3k gurantee Citera
Recommended Posts