Bjuffen Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Någon som vet vilka nätverk som hör till vilka? Jag spelade alltid på Empire förrut, sedan kickade Partypoker ut dem och multipoker? Nu är det ju menlöst att spela där varför det är så få spelare. Jag har nu hört att multipoker är med i deras nät igen??? Någon som vet om/när Empire joinar detta nät igen? Tacksam för svar. * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BnasFlames Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Ingen som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Jo. Multi, empire, pokernow och intertops är alla uppköpta av Partygaming men ligger inte isamma nät som partypoker nätverket. Det finns ingen ETA på när det kan ske eller om det ska ske...det är bara spekulationer och inte verifierat av Partygaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Empire har antytt att sajten kommer att finnas kvar i befintligt skick, men inte gett några löften om det. Party har sagt att man i framtiden ska kunna använda sitt Party-konto för att spela på alla deras sajter, partypoker.com, partybingo.com, empirepoker.com,... Jag skulle ändå inte utesluta att de slår ihop cashgame-nätverken och håller tävlingarna separata, ungefär som då Empire var ett "skin". Men nu spekulerar jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts