Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker!


anakha

Recommended Posts

Någon mer än jag som får felmeddelandet :

 

Select error: sqlstate = 22012

Microsoft drivrutin bla bla bla bla

 

När ni ska titta på position stats?

 

Den fliken är helt tom hos mig, har laddat in ca 600 händer

 

Sen så finns det inga known starting hands på någon av spelarna, inte ens mina egna.

 

Försökte installera mdac_typ.exe från pt sidan men xp sa att den hade en senare version eller så var det samma, skit samma den ville inte ha med den att göra iallafall :D

 

Någon som vet något om dessa problem ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 517
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Undrar hur det funkar när man laddar händer hos prima, alltså jag laddade hem händer under eftermiddagen idag för jag hade spelat under natten/tidig morgon men skulle ju vilja ladda hem händerna förkvällen nu.

Kan ju bara välja senaste dag n att ladda från Expekt. Får jag då dubbla händer inlagt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara testat en av de tidigare versionerna av PlayerViewNET och det krånglade lite, men de har bara hållt på med programmet sen förra veckan och det kommer nya versioner hela tiden. De är två som programmerar på det och de ber om ursäkt för att de inte kan jobba på programmet när de sover, så jag tror det kommer bli riktigt bra när alla buggar och så är utredda.

 

GameTimeWindow Plus kom med en ny version igår tror jag det var, den har jag testat och den funkar hur bra som helst, helt underbart verktyg! :)

 

Tiden får utvisa vilket som blir häftigast, men helt klart är att de är ruskigt trevliga båda två :) Det blir nog en smaksak vilket man kommer köra med, jag tror att de kommer ta av varandras features så i slutändan så tror jag inte det spelar någon roll, just nu är det bara att heja på grabbarna som sitter och kodar så att de fortsätter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltsa har laddat hem gametimeplus, men fattar inte riktigt hur det funkar?

ar det ett verktyg till pokertracker. Jag spelar pa expekt, ar det mojligt att anvanda gametime (plus) window? och isafall hur? vad ar det for databasejag ska oppna?nat som ligger i min pokertracker mapp?

 

Sorry men ar helt over pa det har och vill garna fa det att funka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

D kommer funka på siter som inte har autoupdate också, men eftersom du alltid har en kvarts fördröjning på expekt osv vet jag inte om d någonsin kommer vara speciellt bra verktyg till den clienten. Vet ej om GTW+ har uppdaterat vilka clienter den nu stödjer (har inte laddat ner senaste versionen än) men den första stödjer endbart party, däremot ligger de andra siterna på todo listan så förr eller senare kommer det funka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...