kauppinen Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Någon mer än jag som får felmeddelandet : Select error: sqlstate = 22012 Microsoft drivrutin bla bla bla bla När ni ska titta på position stats? Den fliken är helt tom hos mig, har laddat in ca 600 händer Sen så finns det inga known starting hands på någon av spelarna, inte ens mina egna. Försökte installera mdac_typ.exe från pt sidan men xp sa att den hade en senare version eller så var det samma, skit samma den ville inte ha med den att göra iallafall Någon som vet något om dessa problem ? Citera
Che Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 Undrar hur det funkar när man laddar händer hos prima, alltså jag laddade hem händer under eftermiddagen idag för jag hade spelat under natten/tidig morgon men skulle ju vilja ladda hem händerna förkvällen nu. Kan ju bara välja senaste dag n att ladda från Expekt. Får jag då dubbla händer inlagt? Citera
kauppinen Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 nej du får inte dubbla poster, PT filtrerar bort dom händer som redan finns i databasen. Citera
Che Postad 14 November , 2004 Rapport Postad 14 November , 2004 går det att få se min motståndares hålkort i en viss hand som jag vann men han muckade sina kort. Citera
baller Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Om det står i hhn så står det i pt och då går det att se. Svar: JA! Citera
Ekenstar Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 kan man ta bort eller ändra händer som man har importerat? I en hand som jag spelade var det en som postade 0.21 i big blind (istället för 0.50) och pokertracker tror att handen spelades på 0.21 level Citera
Henkeman Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Ny version av GameTmeWindow Plus sin Baller tipsade om. http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=2130 Funkar riktigt bra på PokerNow iaf Ska blir ruskigt intressant att se vad det blir av de olika programmen, de är ju underbara att ha när man spelar! Citera
quads Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 kan man ta bort eller ändra händer som man har importerat? I en hand som jag spelade var det en som postade 0.21 i big blind (istället för 0.50) och pokertracker tror att handen spelades på 0.21 level Det går att ändra i Preferences, klicka på den stora knappen. Citera
quads Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Ska blir ruskigt intressant att se vad det blir av de olika programmen, de är ju underbara att ha när man spelar! Hur många av såna här pokertrackertillägsprogram finns det egentligen? Citera
baller Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 2st under utveckling, båda ligger i apstadiet, men GTW+ funkar i allafall riktigt bra än så länge.. Playerview eller vad det andra nu heter har ja ännu inte testat... Citera
Henkeman Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Jag har bara testat en av de tidigare versionerna av PlayerViewNET och det krånglade lite, men de har bara hållt på med programmet sen förra veckan och det kommer nya versioner hela tiden. De är två som programmerar på det och de ber om ursäkt för att de inte kan jobba på programmet när de sover, så jag tror det kommer bli riktigt bra när alla buggar och så är utredda. GameTimeWindow Plus kom med en ny version igår tror jag det var, den har jag testat och den funkar hur bra som helst, helt underbart verktyg! Tiden får utvisa vilket som blir häftigast, men helt klart är att de är ruskigt trevliga båda två Det blir nog en smaksak vilket man kommer köra med, jag tror att de kommer ta av varandras features så i slutändan så tror jag inte det spelar någon roll, just nu är det bara att heja på grabbarna som sitter och kodar så att de fortsätter Citera
stugan Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Alltsa har laddat hem gametimeplus, men fattar inte riktigt hur det funkar? ar det ett verktyg till pokertracker. Jag spelar pa expekt, ar det mojligt att anvanda gametime (plus) window? och isafall hur? vad ar det for databasejag ska oppna?nat som ligger i min pokertracker mapp? Sorry men ar helt over pa det har och vill garna fa det att funka... Citera
stugan Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Har fatt det att funka nu och laddat bordet jag sitter vid, men kommer ju bara stats pa folk som suttit dar innan. hur far jag stats pa folk som sitter dar nu? Citera
Henkeman Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Man måste ha autouppdatering påslagen, vet inte om det funkar med Expekt? På Party-nätverket så sparar Hand Histories på hårddisken, på Expekt får man beställa de. Så jag vet inte om det går att få det automatiskt, nån annan som spelar på Expekt som vet? Citera
baller Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 D kommer funka på siter som inte har autoupdate också, men eftersom du alltid har en kvarts fördröjning på expekt osv vet jag inte om d någonsin kommer vara speciellt bra verktyg till den clienten. Vet ej om GTW+ har uppdaterat vilka clienter den nu stödjer (har inte laddat ner senaste versionen än) men den första stödjer endbart party, däremot ligger de andra siterna på todo listan så förr eller senare kommer det funka... Citera
stugan Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 ok tack iaf... javligt synd iaf eftersom multipoker tex ar ju sa javla segt. hinner kanske med 5 hander pa expekt nar man lirat en pa multipoker... Citera
dlinder Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Henkeman, har du fått GTW+ att funka för NL? Läste på PT-sidan att det skulle vara nåt strul Citera
Henkeman Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Henkeman, har du fått GTW+ att funka för NL? Läste på PT-sidan att det skulle vara nåt strul Har bara testat det på FL, kan testa det med NL i morgon, ska precis gå och lägga mig (eller jag ligger redan i sängen, men jag ska slå igen locket på datorn ) Citera
baller Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 inget sturl med NL borden alls. Det som var strulet är att den räknar BB/100 lite galet, men det är inget egentligt problem... kör själv nl borden o d funkar fint.. osv Citera
MorganSthlm Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Är det någon som har koll på hur autoratefunktionen funkar och kan dela med sig av kunskapen? Citera
baller Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Ja. Läs här: http://w1.901.telia.com/~u90118138/pt.htm kortfattat hur du gör. 16/11 har skrivit till lite om autorate. Citera
MorganSthlm Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Ja. Läs här: http://w1.901.telia.com/~u90118138/pt.htm kortfattat hur du gör. 16/11 har skrivit till lite om autorate. Tack Baller! Lysande sida, precis vad jag behövde... Morgan Citera
Che Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 vad gör man nu om värdena med programmet visar fel? Har tex på total vinst en skillnad på 1k dollars mot vad jag vunnit.. tycker det är skumt. Citera
baller Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Troligast är att du inte har loadat alla händer och eller att du har någon inställning i preferences som gör att du inte ser alla händer... Citera
frallan Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Funkar PT v2 till Willhill? Citera
Recommended Posts