Gå till innehåll

Era resultat på B2B i mars


Juzam

Recommended Posts

Efter nåra kassa spel, sjukt mycket otur, misslyckade skottningar, sammanfallet med att spelet blivit sjukt tight, så får jag nog acceptera att jag går mot min första minusmånad. Känns tungt när jag sen början av december haft nästan 10 big blind/bord/h på 2/4, på 4 bord. Nåra bra dar nu kan det väl bli +-0.

 

Så jag undrar helt enkelt: hur har det gått för alla andra grinders?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha!! Med risk för att var tjatig så tror jag att guldådern nätpoker börjar torka ur lite grann. Ingen slump att många spelare som förut kammat in pengar månad efter månad numer kommer att backa mer och mer, eller vinna mindre i alla fall. Antalet "proffs" dvs klonkare som haft tur en period sitter numer och tittar på varandra på ffa b2b-borden, man clearar bonusar för att stärka sin rulle, litar inte längre på att vinna så mycket som förut.

 

Sånt är livet, snart kommer en ny fluga man kan klonka hem pengar på, skulle kunna tänka mig att online spel med "proffs" kommer att slå igenom lika mycket hos oss som i t.ex Japan.

 

 

PS: Spelade 50 k på party igår, såg en helt s-j-u-k hand, en kille hade AA, grannen hade AA, fisken hade TT, klart som fan floppa han en T till, det var inte så konstigt kanske att TT kunde vinna men att två killar har AA samtidigt kan väl nästan bara hända i partys riggpoker.DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mars månad ser ut att bli min bästa på cash games. (inte konstigt då det är den första! ;) )

Januari: +1500€ (endast sng's)

Februari: nära 0€ på sng's, ca +30€ på HU-sng. (men då omsatte jag bara 1/3 av vad jag omsatte i januari)

Mars: 0€ på sng's, +30€ på HU-sng och kanske +300 på cg's. (spelar i princip inte sng's mera. Tycker det går så trögt.)

April: kommer att spela CG 1-3 bord flera timmar varje dag. Nu måste bonusen clearas! :)

Maj: Mindre poker... har inte tid. Hoppas SS öppnat sin poker så man kan fiska lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade bara 2000 vip (ca 15h på NL200) och plussade 1350 euro plus en bonus på 200 så jag är nöjd. Bytte förövrigt denna månad till en annan sajt och efter vissa om och men i början så går det riktigt bra där så jag kommer nog skippa B2B i fortsättningen förutom när det är några bra bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Heypoker har jag ökat min BR med ca 50% under månaden. Nästna uteslutande NL.

 

Det säger väl ingenting om man inte vet storleken på bankrullen i förhållande till den nivå du spelar? Följer du de bankrulletumregler som rekommenderas för spel på viss nivå så är det såklart bra presterat. Mindre intressant om du inte gör det utan exempelvis har en rulle på €20 som du nu fåttt upp till €30 efter spel på NL 0,25/0,50. Det säger ju nada.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också haft en ruskigt tung månad på B2B, tror jag har runt 15 set utdragna av överpar. Har blivit tvungen att ändra lite i mitt spel så nu flyter det lite bättre. Kommer inte gå minus men det blir nog inte nått vidare bra resultat den här månaden. Får hoppas riggen släpper i April! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+/- 0 eftersom jag inte spelat alls på B2B denna månaden...

 

I övrigt så har även jag upplevt min tyngsta månad på ett år, ligger plus men betydligt mindre än tidigare. Har väl haft en del otur, spelat sämre pga lite semitilt samt även spelat betydligt mindre då poker inte är lika roligt då det går dåligt.

Känns som om motståndet blivit svårare också helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror personligen att B2B är det svåraste nätverket.

Ligger plus 5 inköp denna månad på B2B.

Gick över till pokerstars enbart och plussade 15 inköp på en vecka.

 

Nickar du _asken_ ? i sånna fall kan jag förstå det, har varit mkt förundrat över hur du spelar. Har spelat mot dig x antal gånger en gång så syna du en preflop rasie till 245 med på första leveln när jag har AA flop 882 klart du synar med 810off

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...