Gå till innehåll

AbsolutePoker.com - ARP Shop Guide


Skalman5

Recommended Posts

I denna tråd diskuterar vi prylarna i ARP-shoppen

Nedan följer en liten sammanställning över sakerna i ARP-shoppen så vi alla slipper gå på minor och beställa hem skitgrejer. Skriv gärna recensioner på det som jag inte testat så lägger jag in det.

 

Skalman 5´s ARP-Shop guide

 

Kläder

AP Prism T-shirt 1,500p Ej testat

AP White stitch Hat 2,750p Duger

Baseball cap 2,500p Skitful (varning!)

Baseball Jersey 3,500p Skitful (varning!)

I´ve got the Nuts T-shirt 1,200p Ej testat

Ladies Polo 4,500p Duger

Ladies tank top 3,000p Ej testat

Mens Polo 4,500p Duger

Nice Ace t-shirt 1,200p Ej testat

Nice Ace boxershorts 3,500p Heeeelt värdelösa (varning!)

Top pair babt tee 1,700p Ej testat

Unisex shortsleeve t-shirt navy 3,000p Duger

Unisex shortsleeve t-shirt white 3,000p Ful

 

Produkter

AP card shuffler 6,300p En stor besvikelse (varning!)

Bluff magazine 7,500p Går ej att beställa

Card player magazine 10,000p Går ej att beställa

Cookes rules of real Poker 4,000p Ej läst

Limited Edition Mark Seif bobblehead 4,000p Fult krimskrams (värdelöst!)

Poker aces 4,000p Varning ej pokerstrategi! (enligt uppgift)

Poker Life magazine 3,000p Går ej att beställa

Internet texas holdem 4,000p Hyffsad nybörjarbok för FL (enligt uppgift)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baseball Jersey 3,500p Skitful (varning!)

Skitful och varning är väl att ta i. Den ser ut precis som på bilden i shopen och håller god kvalitet.

 

Nice Ace boxershorts 3,500p Heeeelt värdelösa (varning!)

Vad är det som är värdelöst med dessa? Storleken, passformen, kvaliten?

 

 

Jag har ett antal t-shirtar från olika pokerföretag och måste säga att AP har den bästa kvaliteten av dem alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså baseball jerseyn visar jag mig inte i över huvud taget. Det var ju så ful att man borde fängslas om man visar sig i den.

 

Kallingarna var i en enda storlek (gigantisk) Och ger inte något som helst stöd åt själva paketet.. Lägg också till ett resårband som fungerar som ett avsnörande förband. Detta toppas med en jättefult sydd skarv rakt igenom kallingarna (från navel till rygg). Kan bara säga att som definitivt INTE är värda 3,500p. Finns bättre saker att lägga poängen på.

 

Bra att ni tycker till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ändå kul att ha ett par pokerkallingar även om de är helt sjuka... funkar kanske på sommaren som shorts ute på landet

:P

 

Poker Aces har ingenting med turneringar att göra utan är en bok där typ 150 pokerspelare intervjuas! Bra sömnmedel med andra ord att ha på nattduksbordet. Enda svensken i boken är Kniven tror jag... annars många engelsmän man aldrig hört talas om. Skriv Varning - ej pokerstrategi på den...

 

Absolutes shop suger för övrigt ganska hårt... de har haft samma saker i över ett år snart tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ändå kul att ha ett par pokerkallingar även om de är helt sjuka... funkar kanske på sommaren som shorts ute på landet

:P

 

Poker Aces har ingenting med turneringar att göra utan är en bok där typ 150 pokerspelare intervjuas! Bra sömnmedel med andra ord att ha på nattduksbordet. Enda svensken i boken är Kniven tror jag... annars många engelsmän man aldrig hört talas om. Skriv Varning - ej pokerstrategi på den...

 

Absolutes shop suger för övrigt ganska hårt... de har haft samma saker i över ett år snart tror jag...

 

Done!

 

Shorts. Definitivt inte! den där skarven i grenen gör att dom ser helt konstiga ut. Sen blir som säkert genomskinliga i kontakt med vatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...