MrZingo Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sitter lugnt med 6100 på bord 25. Hur får man mer marker? /überhaxx-2xbuyin i chatten brukar funka überhaxx-2xbuyin..funkade inte för mig, något fel på min klient kanske? Maila party så fixar dem det. Thx skall kolla upp det med en gång, hoppas jag hinner innan blindsen äter upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Så fick man AA knäckt av ATo... nere på startstack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sitter lugnt med 6100 på bord 25. Hur får man mer marker? /überhaxx-2xbuyin i chatten brukar funka überhaxx-2xbuyin..funkade inte för mig, något fel på min klient kanske? Funkade för mig, sitter på 18000 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sitter stabilt på 13k,så gott som hemma nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
palmae Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sitter på bord 81 med lite mer än 10k... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ESeaYour Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Jävlar vad värdelösa folk är. Nästan så att man skäms över sitt ursprung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Har 4200 just nu, varit nere på 2300 som lägst. Pocket A mot floppat par i tvåor. Några givar senare, A2o i sen position, floppen kommer AA2 men det blir inte mycket action. Tur att det inte är live, för jag studsade i stolen och ville att nån skulle satsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Antar att denna turre kör efter gamla party strukturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Utfiskad till 3000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Utfiskad till 3000. Samma här, har dock mindre; 2950 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Så fick man AA knäckt av ATo... nere på startstack... satt du vid mitt bord? jag satte min triss med 88 på turn men ATos rr flush var ostoppbar och därmed var jag ute (nja hade 44 kvar iofs, men 44 chips and a chair räckte inte långt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Antar att denna turre kör efter gamla party strukturen? Nej... Varför antar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 ** Dealing down cards ** Dealt to Aeluwas [ Kc Ks ] Dellydase folds. mikkel77 folds. Stjernegard folds. pengolito folds. Wiken_ folds. emilio666 folds. leavemycash folds. Mr_Flush_7 calls [100]. Aeluwas raises [250]. GroAtog folds. Mr_Flush_7 calls [200]. ** Dealing Flop ** [ 7s, 9s, 5h ] Aeluwas bets [700]. Mr_Flush_7 raises [1400]. Aeluwas is all-In [874] Mr_Flush_7 calls [174]. ** Dealing Turn ** [ 4s ] ** Dealing River ** [ 4h ] Mr_Flush_7 shows [ 7h, 9h ] two pairs, nines and sevens. Aeluwas shows [ Kc, Ks ] two pairs, kings and fours. Aeluwas wins 3848 chips from the main pot with two pairs, kings and fours. Bahaha runner runner tvåpar Rätt åt honom, har torskat fanemig alla potter jag torskat till just honom. Efter 76 händer och ~2/3 av startstacken så känns det lite hårt. Bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 jag ställer varje hand för jag måste ändå dra men alla är så tighta så har vunnit blinds från 2k till 4k nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Så fick man AA knäckt av ATo... nere på startstack... satt du vid mitt bord? jag satte min triss med 88 på turn men ATos rr flush var ostoppbar och därmed var jag ute (nja hade 44 kvar iofs, men 44 chips and a chair räckte inte långt) Precis ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallenberg79 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 nån vid bord 2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Snott potter och är nu uppe i 5k vid pause daxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 9.5K efter första timmen. Bra kort kombinerat med lite bluffar och blindsteals. Missade nog att mjölka ett toppset maximalt, vilket jag grämer mig för... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 nån vid bord 2?? AA jag! RoadZion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Antar att denna turre kör efter gamla party strukturen? Nej... Varför antar du det? För att blindsen inte stämmer överens med listningen. Edit: Fan, måste börja kolla saker mer nogrant innan jag postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sådär ja! 8296 i pausen. Det såg illa ut sist jag tänkte skriva, hade då 3075 men åkte ner till ~2100, flush vs högre flush. Sedan dess har jag tagit igen med KK (dubblat upp) och AA (dubblat upp). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Lyckades få in pengarna med KK mot två motståndare. Kan de ha något annat AA och AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Åkte precis in i KK...Hade KQ..flop 3 4 Q... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Åkte efter att ha försökt stjäla potten med massa limpers. Var 1000 i potten, har AJ på knappen, ohöjd pott, ställer mina 3200 och får syn av limpande AQ (?) som står. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Ahopp, Då var det över då.. Var shortstack med bara 1000 kvar o ställer med K4 för att sno.. Springer dock in i en rejäl mur i form av 97s som hitta blixtsynen, träffa självklart.. Lycka till allihopa.. Nu blir det cashgamegrinden istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts