wallenberg79 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 puh, man tackaR, hade varit trist att missa den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sorry om jag var lite dryg förresten, men jag tycker det är synd att så många infödda svenskar gör ett så grovt grammatiskt fel som samtidigt är så lätt att rätta till. Lycka till ikväll, alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 har dom inte haft en för svenskar, en för danskar osv tidigare? Alla samlade i en nu plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CrazyManPete Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Bra iniativ med en skandinavisk freeroll. Vem har inte drömt om att slå ut fula norrmänn och danskar vid ett finalbord? Iofs leder detta till att reg-antalet lär bli skyhögt ikväll men det får man ta. Hur som helst är förstaplatsen redan vigd åt mig så det är lugna puckar . Over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Så, då var man reggad. Nån som vet om de kommer publicera någon slags nationell statistik sen så man kan se vilket land som dominerade? Varför skulle man spela om det inte var för att gula danskarna!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chlu Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Så, då var man reggad. Nån som vet om de kommer publicera någon slags nationell statistik sen så man kan se vilket land som dominerade? Varför skulle man spela om det inte var för att gula danskarna!? Det här är nog veckans besswisser-post men jag kan inte låta bli att fråga hur man kan gå gul i en free-roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Jaha så såg man tråden försent pga jävla intervall-träning i fotbollen, får inte följa upp med 4e raka itm, okej 295 med topp 220 en gång (men då hade jag itne tid) lycka till och jäkla skämt me 3500 spelare max tutut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Vad är maxdeltagarantal? 3500. Det är redan fullt.... Någon som har en uppskattning av hur långt tid det kan ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sickanboy Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Färdigspelat typ vid 02-03 någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Lika bra att ni lägger ner grabbar, jag kommer vinna och mina två polare som deltar kommer spika 2-3 platserna. Så.. Visst vill ni ha 4-10 priserna så kör hårt *honk honk* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jayel Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Shit va jag e sugen på å vinna denna... //J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Det här är nog veckans besswisser-post Nej. Detta är veckans bässervisserpost: Tycker dem borde köra 200 raked hands krav. Folk sätter in pengar för att köra frirullen. Kommer nog regga min flickvän, kul att dem har frirullarna dock. "DE gav bollen till DEM." "DE har fel." "Jag såg DEM." Studera ovanstående meningar och försök hitta två grammatiska fel du gjort i din post. Tips: DE = Samma form som JAG DEM = Samma form som MIG "Mig tycker om glass" = Fel "Han var elak mot jag" = Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 jag vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Mitt mål är att spela tuneringen seriöst, inte lyckats på någon av de tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Det är inte ont om självförtroende här iaf Har redan vunnit en turnering ($5 MTT, 365 pers) idag så varför inte spika en till turnering ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Mitt mål är att spela tuneringen seriöst, inte lyckats på någon av de tidigare. Inte lyckats spela seriöst, eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CrazyManPete Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Nu låter vi skickligheten tala och då råder det ju inget som helst tvivel om vem som tar hem 80kkr ikväll. Moi naturligtvis! Lycka till med övriga placeringarna grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Inte lyckats spela seriöst, eller va? Nej, har tidigare bara slutat med att jag blivit irriterad på alla svenskar som spelar tight som 17 och börjat höja allting för att sedan fortsätta betta oavsett typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Nice, vilken svensk tid börjar den? 20:05 15:05 ET är 20:05 CET (Ja, 5 timmar, inte 6 då europa går över till sommartid i helgen, USA gör det först nästa vecka). Turneringen börjar 21:05 svensk tid, inte 20:05 som du skrivit. Om de korrigerat tiden eller inte vet jag ej, men om man tittar på PartPokar nu så börjar den om ca 8 timmar (klockan är nu ca 1 på eftermiddagen) så det blir kl 21:05. Var väl en miss ifrån min sida, räknade med NY tid, vilket inte stämmer överens med Party. Fast måste ha varit ordentligt slarvig eftersom NY tid hade gett en starttid vid 22:05. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Nice, vilken svensk tid börjar den? 20:05 15:05 ET är 20:05 CET (Ja, 5 timmar, inte 6 då europa går över till sommartid i helgen, USA gör det först nästa vecka). Turneringen börjar 21:05 svensk tid, inte 20:05 som du skrivit. Om de korrigerat tiden eller inte vet jag ej, men om man tittar på PartPokar nu så börjar den om ca 8 timmar (klockan är nu ca 1 på eftermiddagen) så det blir kl 21:05. Var väl en miss ifrån min sida, räknade med NY tid, vilket inte stämmer överens med Party. Fast måste ha varit ordentligt slarvig eftersom NY tid hade gett en starttid vid 22:05. Det är lugnt, själv räknade jag ut att den började 19.05. Klockan var 15 och det var 6h till den började och 15+6=19. Nej, ni behöver nog inte oroa er för min skarpa och snabba matematik i turren. Tur man spelar på känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby2k Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 jag ska komma sist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 jag ska komma sist Den platsen får vi nog fightas om! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sådär, nu börjar det då. Lycka till !. Vilka bort sitter ni på ? Själv sitter jag just nu 167 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Hamnade på 232 jag. Lycka till, fast ni väl inte behöva det mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 då var de igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts