helena_ Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Nån som har läst boken to kill a mocking bird och har en recension till den, eller vet nån hemsida som har det ? =) snabba svar skulle uppskattas Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 1. Boken? 2. Ditt lata as 3. Hjälper folk dig för att dom tror du är en brud? 4. Särskrivare borde inte få godkänt i svenska i vart fall 5. Skulle du dö av lite literatur? Citera
Alexei Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag har den. Om du är intresserat om logik, kan den vara intressant. Boken börjar med vanlig lokig, men stor del om den handlar om combinatory(?) logik. Som alla andra Smullyans böcker är den egentligen bara kollektion av logiska gåtor. Jag vet inte, om du är intresserat om logik och tänker läsa den, eller om du försöker hitta enkelt sätt att skriva recension om den. Hur som helst, läs den. Citera
Albert Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Ja, jag har läst den. Delfinpocket om jag inte minns fel. Finns på Bokia och Akademibokhandeln. Citera
Recommended Posts