arsenalrulez Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 HeyaJohan!! Är hAAj fortfarande kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Ja, hurra för oss! Hella yeah! Go, go, go TEAM POKERFORUM.nu! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 - Har gjort av med 4 par strumpor på 2 dagar. Fotsvett on a higher level Waaay too much information! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dahol Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 HeyaJohan!! Är hAAj fortfarande kvar? 217k har Haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Gött mos, Heja hattrick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Yeah! Go HT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Cashgame is the shit. Gårkvällens cashgame och grytor var populära. Tilll höger i bild ser man åskådarna kring kändisbordet med bla Micheal_W och slaskdanne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Kom precis hem från Grebbestad. Spelade bra hela turneringen och åkte ut på en fin 30:e plats.. Första stora liveturneringen så jag får va nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Grattis DaPine87! Att du inte stannade kvar och spelade cg? Go Matteprof och HeyJohan förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gurre Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Är det den Christer Johansson som är kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Grattis DaPine87! Att du inte stannade kvar och spelade cg? Go Matteprof och HeyJohan förresten! Lite sleten efter 15H poker och 30 mils bilfärd Sen så hade jag 30 mils bilfärd framför mig som jag ville avklara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Hur kommer prispengarna delas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sitter och kollar nu.. Ingen liknar bilden på matteprof.. Varför sägs det tändstickor både i livebloggen och i högtalarna här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Sitter och kollar nu.. Ingen liknar bilden på matteprof.. Varför sägs det tändstickor både i livebloggen och i högtalarna här? För att Den Fete inte tillåter att vanliga människor spelar om pengar? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Bara fånigt att kalla det för tändstickor ändå, gör ju ingen skillnad juridiskt. Man slipper ju inte undan om man säljer hasch men kallar det oregano. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Bara fånigt att kalla det för tändstickor ändå, gör ju ingen skillnad juridiskt. Man slipper ju inte undan om man säljer hasch men kallar det oregano. Det kanske inte är för att slippa undan som man kallar det tändstickor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 26 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 va fan är det kallt i lokalen eller varför sitter folk o lirar med jackor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Det kanske inte är för att slippa undan som man kallar det tändstickor... Nej, det kan ju vara för att det är det roligaste sen "kom nu ketchup så går vi". Kanske måste man vara där för att förstå det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 själv tyckte jag det var skitkallt. Kan dock ha vart mina kort som var jävligt kalla som smittade av sig (Den var riktgigt dålig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 26 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 själv tyckte jag det var skitkallt. Kan dock ha vart mina kort som var jävligt kalla som smittade av sig (Den var riktgigt dålig ) Haha har du lagt av med nätliret ? ja som precis börja följa din dagbok men inget skrivit på ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 va fan är det kallt i lokalen eller varför sitter folk o lirar med jackor? Vid utgången där jag satt drog det kallt men längre in i lokalen var det inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 9. 16 000 tändstickor till Urban Bergstedt 8. 18 000 tändstickor till David Palmståhl 7. 20½ 000 tändstickor till 6. 25 000 tändstickor till 5. 40 000 tändstickor till 4. 65 000 tändstickor till 3. 90 000 tändstickor till 2. 180 000 tändstickor till 1. 380 000 tändstickor till ... om det var någon som frågade /// devalanteriel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Min turnering tog slut en timme in på andra dagen. Första dagen hade jag kring 30k ett litet tag men slutade på lite över 25k. Vilket är bra eftersom man startade på 10k. Slog bla ut Mikael Thuritz när jag hade höjt tre potter i rad så ställde han allin med AQ och jag synade med AK. Andra dagen hade jag dock lite otur och spelade en pott dåligt. Förlorade bla KK-AJ allin pf,AJ-A7 allin pf. Hade då så lite kvar att jag gick allin med J7 utg med 4bb fick syn av AJ som stod. Är dock nöjd med helgen då jag gick plus typ 13k i cashgame. Det är dock ett under att ingen rånar denna tillställning. Var säkert över 2mille i omlopp i cashgame. Varför råna en värdetransport när man kan ta denna som ligger ute i ödemarken och två vakter med batong? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 själv tyckte jag det var skitkallt. Kan dock ha vart mina kort som var jävligt kalla som smittade av sig (Den var riktgigt dålig ) Haha har du lagt av med nätliret ? ja som precis börja följa din dagbok men inget skrivit på ett tag? Nedå, har haft en äckligt jobbig downswing bara Nu ska jag ta nya tag på Bestpoker med 52.5€ 6 personers SnG Antingen fortsätter jag i min gamla eller så startar jag en ny dagbok då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Tankar: Vilken brant struktur, alla är shortstackade och det är all-in i princip varje hand. Varför envisas alla med att visa sina händer hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts