tim_linus Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Hur går det för norrköpings borna ??? Citera
Esperit Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 såklart tight-bison slaskat ut sig .. vad annars? han och emily sitter vid varsitt bord - borden givetvis bestående av stockholmsspelare .. känns som att placera om sviten till annan ort endast. samma sak igår, alla utom en från sviten sitter vid ett bord(lasse, parre, bison, blado, liggat, avsaknad och fler) - och jag sätter mig och dealar. det kändes både bekant, patetiskt och skitroligt! Mycket sprit - givetvis - har intagits, alla är mer eller mindre berusade fortfarande och pokern har än inte tagit slut. Grabbarna i stuga 701 försökte få ihop 5k för att Lina sagt att hon för 5k skulle bada näck i det smått frusna vattnet .. det lyckades inte, och Lina badade aldrig näck. Tur för henne .. Otur för gossarna. Citera
RaMz Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Lycka till allihop. Tråkigt att Cissi åkte ut med AA mot 55. Citera
Loveless Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 såklart tight-bison slaskat ut sig .. vad annars? han och emily sitter vid varsitt bord - borden givetvis bestående av stockholmsspelare .. känns som att placera om sviten till annan ort endast.samma sak igår, alla utom en från sviten sitter vid ett bord(lasse, parre, bison, blado, liggat, avsaknad och fler) - och jag sätter mig och dealar. det kändes både bekant, patetiskt och skitroligt! "Welcome to the Chesterfield south" låter bekant. Citera
eurythmech Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Okej då är det alltså bevisat - lantisar ÄR dumma. Hur kan dom inte sätta sig ner med svitengänget? Fattar dom vilket värde som finns där? Citera
Fishmeister Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Någon som hört hur det går för Jimmie Grahn?, tacksam för info =) Citera
Jessica Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 matteproff. hur många var kvar då? Lever han än? Citera
Morbo Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 hur går det för fiskborsten? den här killen: och hur går det för mr deep?! Citera
HeyJohan Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Sjukt kul turnering och självklart är det galet riggat eftersom jag av någon anledning lyckades dubbla upp mig till 180K. Det lär ju inte vara så länge Måste dela med mig av en galet kul hand från vårt bord. Storstack 1 raisar pre till 12K Storstack 2 synar Mellanstack synar Smallstack synar Flopp: A, K, K Rundcheck Turn: 7 Mellanstacken betar 20K (potten är på 48K) Smallstacken lägger sig direkt Storstack 1 steker lite och i efterhand visade det sig att han var orolig för att Storstack 2 skulle ställa in varför han foldar. Storstack 2 steker ännu längre. Räknar Mellanstackens hög med marker etc. Därefter foldar även han och säger "Tror inte mitt A håller här". Mellanstacken viker då upp 6,7 och tar hem markerna. Sjukt med respekt - dock inga aplåder för då kommer det direkt nån springande och undrar vem som åkte ut I övrigt väntar nu lasagne innan spelet återupptas 2030. Måste återigen säga att det är riktigt bra arrangerat och allting flyter på så det står härliga till. Mvh Johan Citera
tim_linus Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 e det ngn som vet hur det går för bigking-_- (sebastian skuja) ,schermanator (peter) ,erik bindekrans , wiseguy (andreas) ??? Citera
Bein Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 alltså, ingen som kan fixa en deltagarlista åt mig? Citera
Matteprof Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Jessica, det ser ut som Jimmie lever. Citera
chcar Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 En praktisk fråga: sitter Matteprof och bloggar med laptopen i knät samtidigt som han spelar? Citera
QoS Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 chcar, vi har många skills inom TEAM POKERFORUM.nu. Sist jag hörde så var det baller som lånat Matteprofs laptop och PF:nu konto och postar. Fet kudos till baller för en jäkligt bra bloggning/rapportering! - QoS Citera
fosen28 Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 jag snacka med grahn förut han hade över 100 000 i marker, kom igen nu lillen jag håller på dig! Citera
Matteprof Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Det stämmer, Matteprof har nog inte skrivit en enda post, men eftersom vi kör på hans dator så blev det så här... /baller Citera
chievo85 Postad 25 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2006 Morgan har ca 190k och sitter bekvämt. Måste vä vara Freeman? Citera
RaMz Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Morgan har ca 190k och sitter bekvämt. Måste vä vara Freeman? hejja freeman Citera
Recommended Posts