Revenge Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Jag har en liten fråga, varför inte sätta upp bord där man kan spela om sina vip poäng ? Det tror jag många skulle gilla, de skulle spela för att sedan handla i vipshopen eller vara med på turneringar. Ni kanse inte tycker det låter om en bra idé men varför inte prova ??? * Lite RP - QoS * Citera
Grankott Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Men skyhög vip-rake då. Varför då? Vip poängen har man ju redan betalt rake på! Citera
Revenge Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2006 Rakebacken hålls ju räknigen på ändå så att du får din bons på det. Citera
Waggho Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Bra idé. UltimateBet har ju detta system, men har inte lika grym VIP-shop. Citera
nevee Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Har läst nånstans att detta redan ligger på ritbordet o att eventuell uppstart av detta skulle köras igång nu i vår. Citera
kfluffie Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Blir det inte lite fel då för t.ex. HeyPoker som har en VIP-shop så kommer t.ex. jag som har spelat ihop 2000 VIP och sen spelar jag ihop till 220'000 VIP och köper Breitling-klockan. HeyPoker lär ju förlora en hel del på sånt ... Eller går det jämt ut med HeyPokers kunder som förlorar sina VIP till andra B2B-sidor? MVH //KF Citera
APC Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Måste ju gå att "låsa" borden till bara heypoker som unibet har gjort på nåt sätt. Citera
mickol Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Tror det kommer bli en hel del VIP-dumpning mellan kompisarna, knappast gynnsamt för Heypoker. Citera
Lottie Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Tror det kommer bli en hel del VIP-dumpning mellan kompisarna, knappast gynnsamt för Heypoker. Det lär ju vara lika otillåtet som chipdumpningar och upptäckas lika lätt. Citera
HeyJohan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Idén med VIP-cashbord är riktigt bra och något som vi fick som tips från er ganska tidigt efter att vi dragit igång. Det funkar ju utan några som helst problem bara man kan låsa borden till att bara gälla Heypokers spelare, annars kan det bli lite knas. Rake som tas från de borden lär bli noll eller väldigt låg eftersom det redan är så att säga "skattade pengar" som man spelar för. Vi kan inte göra något själva för att få till en sån här lösning, men vi har bett B2B att titta på det. Något som de lovat att göra. Men jag har tyvärr ingen som helst uppskattning för hur lång tid det kan ta tyvärr. Mvh Johan Citera
Loveless Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Hijack! Hur länge ska B2B hålla på att stöka med sina handhistories? Jag blir lätt frustrerad då PT inte klarar av att importera, och Pat har tydligen gett upp med att patcha alla förändringar. I senaste versionen sparas ju inte ens handnummer. Citera
ladatarzan Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Tror det kommer bli en hel del VIP-dumpning mellan kompisarna, knappast gynnsamt för Heypoker. Det lär ju vara lika otillåtet som chipdumpningar och upptäckas lika lätt. Är det inte så att man kan föra över VIP mellan olika Hey konton, då är det ju bara dumt och onödigt att chipdumpa. knappast gynnsamt för Heypoker. VIP är ju redan "betalade" vem som använder dem spelar ju ingen roll, det tillkommer liksom inga extra utgifter för Hey. Citera
Mr Zero Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Man kan inte föra över VIP:s mellan konton på Heypoker. Citera
ladatarzan Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Man kan inte föra över VIP:s mellan konton på Heypoker. Såg det nu, har sett "Transfer VIP Points To" och gjorde ett snabbt antagande. Citera
wedo Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 HeyJohan: Så länge för dom som vill gambla om sina vippoäng, kan ni inte dra igång sngs eller turneringar där man köper in för vips å bara vinner vips? Citera
Recommended Posts