Gå till innehåll

HeyJohan, bord man kan spela om VIP?


Revenge

Recommended Posts

Jag har en liten fråga, varför inte sätta upp bord där man kan spela om sina vip poäng ?

 

Det tror jag många skulle gilla, de skulle spela för att sedan handla i vipshopen eller vara med på turneringar.

 

Ni kanse inte tycker det låter om en bra idé men varför inte prova ???

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det inte lite fel då för t.ex. HeyPoker som har en VIP-shop så kommer t.ex. jag som har spelat ihop 2000 VIP och sen spelar jag ihop till 220'000 VIP och köper Breitling-klockan.

 

HeyPoker lär ju förlora en hel del på sånt ...

 

Eller går det jämt ut med HeyPokers kunder som förlorar sina VIP till andra B2B-sidor?

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idén med VIP-cashbord är riktigt bra och något som vi fick som tips från er ganska tidigt efter att vi dragit igång.

 

Det funkar ju utan några som helst problem bara man kan låsa borden till att bara gälla Heypokers spelare, annars kan det bli lite knas.

 

Rake som tas från de borden lär bli noll eller väldigt låg eftersom det redan är så att säga "skattade pengar" som man spelar för.

 

Vi kan inte göra något själva för att få till en sån här lösning, men vi har bett B2B att titta på det. Något som de lovat att göra.

 

Men jag har tyvärr ingen som helst uppskattning för hur lång tid det kan ta tyvärr.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det kommer bli en hel del VIP-dumpning mellan kompisarna, knappast gynnsamt för Heypoker.

 

Det lär ju vara lika otillåtet som chipdumpningar och upptäckas lika lätt.

Är det inte så att man kan föra över VIP mellan olika Hey konton, då är det ju bara dumt och onödigt att chipdumpa.

 

knappast gynnsamt för Heypoker.

VIP är ju redan "betalade" vem som använder dem spelar ju ingen roll, det tillkommer liksom inga extra utgifter för Hey.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...