Aeis Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 http://www.doylesroom.com Finns ingen tråd om denna sajt? Har sökt men inte hittat. Någon som spelat där och kan tycka till om sidan, sign-up bonusen, och spelarna? Citera
Goatse Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Har inte spelat på doyles men har spelat på nätverket förut. Tribeca. Spelarna på 100nl och 200nl är ganska veka. Peak är runt kl 20-01 svensk tid. Helgerna är roliga när engelsmännen fylletiltar. Bonusen på doyles (highroller 110% till $330 (eller var det $550?)) tar 200 action points / $1. Andra tribeca-bonusar d.v.s VCpoker och GPoker går på 125 action points / $1 så den är lite slöare än dessa. Öh vad mer, pokerace funkar inte. Pokertracker och gametime+ funkar. Citera
Myssion Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Finns en $660-bonus också tror jag, via pokerlistings.com. PokerOffice funkar inte heller. Citera
Goatse Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Finns en $660-bonus också tror jag, via pokerlistings.com. PokerOffice funkar inte heller. Snabb fråga, dök denna bonus upp som "promotional bonus point" i cashiern? D.v.s står det t.ex. promotional action points: 143 000 och sen räknar den ner varje gång du tjänar ihop poäng eller står det bara Action points: 13 200 och sen räknar den uppåt när du tjänar ihop? Citera
Moleskin Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 För mig börjar Actions Points på 0 och räknas uppåt. Lite oroväckande eftersom det räknades neråt när jag clearade på VC. Snackade lite med deras live support men de rabblade bara några definitioner på action points och sa att allt var som det skulle. Hoppas verkligen det! Hur har det varit för er andra? Har poängen börjat från 0? Citera
Moleskin Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Svarar mig själv. Man kommer inte kunna se att man har bonus pending utan får själv hålla kolla på hur många poäng man har kvar alternativt kontakta Doylesroom så kollar de upp det åt en. Citera
Anderssson Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Jag lirar på VC, är det Ok att köra Doyles också? Citera
Verdi Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Jag lirar på VC, är det Ok att köra Doyles också? Absolut. Inga som helst problem. Citera
sevenfeet Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Ok, har jag fattat rätt om Doyles Room och VC ingår i samma nätverk? Clearade en $1000 bonus på VC (för Prosharks-medlemmar) som var nästan löjligt enkel, mindre än en vecka med kanske 3h/dag + 4 bord NL200. Är denna lika snabb att cleara??? Citera
Goatse Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Ok, har jag fattat rätt om Doyles Room och VC ingår i samma nätverk? Clearade en $1000 bonus på VC (för Prosharks-medlemmar) som var nästan löjligt enkel, mindre än en vecka med kanske 3h/dag + 4 bord NL200. Är denna lika snabb att cleara??? Den jag gjorde krävde 200 AP / $1 dvs nästan dubbelt så jobbig som standardutförandet 125 / $1 Tänkte bara passa på att bekräfta att det inte blir några promotional action points när man fixar en bonus på doyles. d.v.s, på de flesta tribecasidor går det till såhär: 1) Du har 0 action points 2) Du sätter $100 och får $100 i bonus som kräver 125 AP / $1 3) Du har nu 12500 promotional action points 4) Du spelar en session och tjänar 3500 action points 5) Du har nu 9000 promotional action points 6) Du spelar mer och når till slut 0 promotional action points - du får din bonus. I framtiden intjänade action points kan du få cashback eller förmodligen köpa prylar för. på doyles går det till såhär istället 1) du har 0 action points 2) du sätter in en summa, jag satte in $500 och fick $550 i bonus som krävde 200 AP / $1 3) Inga promotional action points dök up 4) Jag samlade ihop 110 000 action points 5) Några minuter senare fick jag min bonus 6) Gubbjäveln låter mig enligt hemsidan byta in mina 110k points för $50 eller $100 beroende på hur mycket jag spelat in i månaden - återkommer om detta Citera
sevenfeet Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 4) Jag samlade ihop 110 000 action points 5) Några minuter senare fick jag min bonus Låter ju bra. 6) Gubbjäveln låter mig enligt hemsidan byta in mina 110k points för $50 eller $100 beroende på hur mycket jag spelat in i månaden - återkommer om detta Eh...? Vem är gubbjäveln? Och vad är problemet om du redan fått bonusen? Det var 125k Promotional Action Points jag skrapade ihop för $1k-bonusen och det gick relativt snabbt som sagt. Blir väl ungefär lika många nu då fast med en bonus på $5-600. Citera
Goatse Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Gubbjäveln är doyle, ursäkta mitt språkbruk men har varit uppe i 30h Det är inget problem, det är bra. Vet inte när och hur det är meningen att det ska gå till dock. Får återkomma. Citera
Anderssson Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Jag behöver spela ihop 110 000 Action points för min bonus. Kan jag lira freerolls för ActionPointsen samtidigt som jag samlar dessa mot bonusen. Isåfall måste jag räkna själv hur många Action points jag har samlat? Citera
Dostojevski Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Finns det inte annan form av "ersättning" att få via Doylesroom? Citera
espinola Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Finns det inte annan form av "ersättning" att få via Doylesroom? Fanns bananer att hämta förut. Nu har det tagit bort bananplockning från hela tribeca-nätverket. Dock de som hann fixa en bananplantage innan denna bestämelse får ha kvar den. Citera
Dostojevski Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 he he ok! tack för svaret. Dock lite surt att det inte finns några bananer kvar. Citera
Fudge Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Hey.. Funderar på Dolyes 110% super bonus. Men "NOTE: You must have a bonus code to get this Super Bonus. Codes are found in various advertisements in major poker publications and national media." Ngt som sitter på den lr vet vart man kan få tag i den..? Citera
Grillkrydda Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Någon som vet hur man fixar följande problem? Jag spelar på DR, PT hämtar HHs och Poker Ace kan se borden jag spelar på men ändå visas inga stats... Citera
Xaitra Postad 31 December , 2006 Rapport Postad 31 December , 2006 Någon som vet om man kan handla i shoppen för de action points man samlar ihop för en bonus? Citera
Raimo Postad 31 December , 2006 Rapport Postad 31 December , 2006 man kan inte göra det på vikingbet som ligger på samma nätverk så man borde inte kunna göra det på doyles men jag är inte säker Citera
Xaitra Postad 31 December , 2006 Rapport Postad 31 December , 2006 I tidigare trådar pratar de om att man får Action Points, finns inget som heter Promotional Action Points som på t ex VC Poker. Så då har man ju faktiskt Action Points efter bonusen, vet dock inte hur det är på vikingbet om de har Promotional Action Points. Citera
CalleAA Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag är nästan säker på att pointsen tickar upp till 130 000 eller vad det är man måste ha så att man kan använda poängen under tiden. Kolla med livesupporten inte helt säker som sakt men nästan:-) Är det någon som vet när eller om Tribeca ska slås ihop med ipoker? Hörde något om början av februari stämmer det? Citera
Night Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hey.. Funderar på Dolyes 110% super bonus. Men "NOTE: You must have a bonus code to get this Super Bonus. Codes are found in various advertisements in major poker publications and national media." Ngt som sitter på den lr vet vart man kan få tag i den..? Tjena! Koden är top110b http://svenska.everypoker.com/doyles-room Citera
Verdi Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Loggade precis in på Doyles och de verkar ligga kvar på Tribeca. Nån som vet när/om de ska till iPoker? Citera
DronkaN Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Hur mycket actionpoints får man för varje rakad dollar på doyles room.. såg att d krävdes rysligt mycket för 550 dollar bonusen:S Citera
Recommended Posts